خبرگزاری کار ایران

پدیده‌های بازیگری هالیوود در سال ۲۰۱۷

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۲۰۷

۹ بازیگر تازه کار هالیوود که درخشش خیره‌کننده‌ای در سال گذشته میلادی داشتند.

۱- کلی ماریا ترن

در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ فیلم «جنگ ستارگان:آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) با یک بازیگر تازه کار به نام کلی ماری ترن به سینماها آمد و همه را شگفت زده کرد. کلی ماریا ترن در این فیلم نقش رُز را بازی می‌کند، مکانیکی که عضو گروه تعمیر و نگهداری سفینه است و علی رغم مکمل بودن نقشش به یکی از قهرمانان اصلی فیلم تبدیل می‌شود. این بازیگر ویتنامی آمریکایی ۲۸ ساله سالهای زیادی است برای بازی در فیلمها تست بازیگری می‌دهد اما جز بازی در ویدیوهای کمدی اینترنتی موفقیت دیگری نداشت تا اینکه نوبت به «جنگ ستارگان: آخرین جدای» رسید.

۲- دانیل کالویا

دانیل کالویای ۲۸ ساله در لندن و از والدینی اوگاندایی بدنیا آمده است و سالها در تئاتر لندن و نقشهای تلویزیونی حضور داشته است. البته وی در فیلمهایی مانند «کیک اَس ۲» (Kick-Ass 2) و «سیکاریو» (Sicario) نیز نقشهای کوتاهی بر عهده داشت. اما در سال ۲۰۱۷ وی با بازی در فیلم ترسناک شگفتی ساز و خیره کننده «برو بیرون» (Get Out) ساخته جوردن پیلی به یک ستاره تبدیل شد. وی در این فیلم نقش کریس واشینگتن، یک عکاس سیاهپوست آمریکایی را بازی می‌کند که برای دیدار با خانواده نامزد سفید پوست خود به محل سکونت آنها می‌رود اما خیلی زود با کابوسی مواجهه می‌گردد که هویت او را تهدید می‌کند.

 ۳- گال گدوت

«زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) موفق شد که دنیا را از ویرانی و تباهی توسط خدای جنگ نجات دهد اما گال گدوت همراه با دیگر بازیگران فیلم و البته پتی جنکینز در مقام کارگردانی، دنیای فیلم های دی سی را از خرد شدن در دستان منتقدان و سینماروها رهانید.

۴- تام هالند

تام هالند نیز به عنوان یک بازیگر تازه کار و مانند گال گدوت برای اولین بار در نقش یک ابرقهرمان معروف اما مکمل در سال ۲۰۱۶ ایفای نقش کرد و سال بعد این نقش را در فیلمی مستقل بر عهده گرفت که او را به شهرت رساند. 

۴- تیموتی شالامه

تیموتی شالامه یک بازیگر ۲۲ ساله آمریکایی با نامی کاملاً فرانسوی است که سال گذشته در دو فیلم مستقل اما تحسین شده خود را به دنیای هالیوود شناساند.

۵- سوفیا بوتلا

این رقصنده هیپ هاپ ۳۵ ساله الجزایری در سال ۲۰۱۵ و با بازی در فیلم «کینگزمن: سرویس مخفی» (Kingsman: The Secret Service) وارد دنیای سینما شد که در آن نقش غزال را بازی می‌کرد؛ قاتل بی‌رحمی که یک از پاهایش با خنجرهایی کشنده جایگزین شده بود.

۶- تیفانی هدیش

تیفانی هدیش ۳۸ ساله اهل لس آنجلس بوده و از سال ۲۰۰۵ در دنیای سینما و تلویزیون فعالیت دارد اما بالاخره در سال ۲۰۱۷ به آن شهرتی که لیاقت آن را داشت دست یافت.

۷- بریتنی یانگ

سریال ورزشی «GLOW» ساخته سرویس نت فلیکس بازیگران زن زیادی را با تجربه های متفاوت در زمینه بازیگری در خود دارد اما یکی از بهترین کسانی که در این محصول تلویزیونی حضور دارد بریتنی یانگ ۲۹ ساله است.

۸- بیل اسکارشگارد

وقتی که تیم کری در سال ۱۹۹۰ در نسخه تلویزیونی رمان استفن کینگ با عنوان «آن» (It) در نقش دلقک شیطانی ظاهر شد، وی از قبل بازیگری شناخته شده بود و به خاطر بازی در فیلم های «نمایش ترسناک راکی» (The Rocky Horror Picture Show)، «آنی» (Annie) و «سرنخ» (Clue) شناخته می‌شد. بنابراین وقتی که این داستان در قالب یک فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۷ بازسازی شد بسیاری از این که نقش پنی وایز توسط یک بازیگر ۲۷ ساله سوئدی ایفا شده است که تماشاگران هالیوودی هیچ آشنایی با او ندارند شگفت زده شدند.

۹- لاکیت استنفیلد

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم لاکیت استنفیلد در سال ۲۰۱۶ با بازی در نقش داریوس در سریال «آتلانتا» استعداد خود را نشان داد. سال قبل از آن استفیلد در نقش باگ در فیلم «Dope» و در نقش اسنوپ داگ در فیلم «مستقیم از کمپتن» (Straight Outta Compton) ظاهر شده بود، از این رو نمی‌توان عبارت بازیگر تازه کار را به طور کامل به او اطلاق کرد. اما در سال ۲۰۱۷ این بازیگر ۲۶ ساله توجه منتقدان را به خود جلب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز