خبرگزاری کار ایران

روایت تارانتینو از قاتل همسر رومن پولانسکی

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۳۰۰

تاریخ اکران عمومی نهمین فیلم سینمایی کوئنتین تارانتینو مشخص شد. این فیلم که فعلا بدون نام است، برای نهم آگوست سال 2019 روی پرده سینماها می‌رود.

درام اجتماعی تازه تارانتینو اکنون با عنوان موقت نهمین پروژه تارانتینو شناخته می‌شود. نهم آگوست، همان روزی است که سال 1969، شارون تیت به قتل رسید. اهل فن از زیرکی تارانتینو در انتخاب زمان اکران عمومی این فیلم یاد می‌کنند. به نوشته رسانه‌های گروهی، تام کروز، لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت در این فیلم حضور دارند.

دی‌کاپریو و پیت قبل از این، در فیلم‌های تارانتینو بازی داشته‌اند، اما کروز برای اولین بار است که در فیلمی از این فیلمساز جنجالی بازی می‌کند. با آنکه زمان نمایش عمومی فیلم معلوم شده، اما مشخص نیست، این سه غول بزرگ سینما در کنار یکدیگر، قرار است چه نقش‌هایی به عهده بگیرند.

به نوشته ورایتی، قبل از این قرار بود فیلم توسط کمپانی واینستاین تهیه شود، اما بعد از رسوایی ماه قبل هاروی واینستاین، تارانتینو به سراغ دیوید هیمن، تهیه‌کننده مجموعه فیلم فانتزی هری‌پاتر رفت. داستان کار جدید تارانتینو اواخر دهه 60 میلادی و اوایل دهه 70 اتفاق می‌افتد. خط اصلی داستان درباره زندگی شارون تیت، بازیگر سینما و قتل هولناک اوست. مارگوت رابی برای بازی در نقش شارون تیت انتخاب شده است. با این حال شنیده می‌شود، داستان فیلم نه درباره تیت که بیشتر در باره قاتل وی چارلز منسون است.

منسون روز نهم آگوست سال 1969 به منزل تیت هجوم برد و او و چهار دوستش را سلاخی کرد. در آن زمان که به عنوان دوران طلایی هالیوود شناخته می‌شود، این ماجرا سروصدا و جنجال بسیار زیادی به راه انداخت. منتقدان پیش‌بینی می‌کنند، یکی از سه بازیگر مرد سرشناس سینما، قرار است نقش قاتل تیت را به عهده بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین- کیکاووس زیاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز