خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۲۷۰

فروردین

امروز همه چیز به بهترین نحو پیش میرود. هیچ دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. ذهنتان آرام و آگاه‌تر از همیشه است و به وضوح می‌توانید مسیر درست را تشخیص دهید. شاید به این فکر فرو بروید که زندگی با افزایش سن آسان‌تر نمی‌شود. اما حقیقت این است که تجربیات به شما می‌آموزند که چگونه با چالش‌ها روبرو شوید و بر آنها غلبه کنید. شما قوی‌تر و مقاوم‌تر از همیشه هستید و می‌توانید از موانع به عنوان فرصتی برای رشد و پیشرفت استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که سلامتی روان و جسم شما به طور مستقیم با یکدیگر مرتبط هستند. اگر از نظر ذهنی آرامش داشته باشید، سلامت جسمی شما نیز در وضعیت بهتری خواهد بود. پس سعی کنید استرس و اضطراب را از خود دور کنید و به خودتان سخت نگیرید. اگر از خودگذشتگی یا محبتی در حق دیگران می‌کنید، منتظر قدردانی یا جبران نباشید. خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی به دیگران کمک کنید و مطمئن باشید که مهربانی و فداکاری شما بی‌پاسخ نخواهد ماند. عشق و احترام اطرافیانتان، بهترین پاداش برای شما خواهد بود.

اردیبهشت

امروز، تلاش برای جلب توجه و محبت دیگران ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. هر چه بیشتر برای خودنمایی تلاش کنید، دیگران بیشتر از شما دوری می‌کنند و به ایده‌ها و نظراتتان بی‌توجهی نشان می‌دهند. به جای اینکه به دنبال تایید دیگران باشید، بر روی نقاط قوت خود تمرکز کنید. برای رهبری دیگران، ابتدا باید آنها را درک کنید و به احساساتشان احترام بگذارید. اگر  از بالا به آنها نگاه کنید، هرگز نمی‌توانید اعتماد و احترام آنها را جلب کنید. اگر حرف مهمی در دلتان دارید که باید با عشقتان در میان بگذارید، امروز بهترین فرصت برای این کار است. با شجاعت و صداقت حرفتان را بزنید و به احساسات او گوش فرا دهید. گفتگوی صمیمی و صادقانه می‌تواند پایه‌های رابطه شما را مستحکم‌تر کند. اگر مدام بر اعصاب دیگران فشار بیاورید و آنها را تحت فشار قرار دهید، به مرور از شما دوری می‌کنند. در یک مسئله خانوادگی، نظر شما پرسیده خواهد شد، سعی کنید حرفتان را به گونه‌ای بیان کنید که تلخ و گزنده نباشد. در مکان غیرمنتظره‌ای با شخصی ملاقات خواهید کرد که شما را غافلگیر می‌کند. این دیدار می‌تواند آغاز یک رابطه جدید یا تغییر مثبتی در زندگی شما باشد.

خرداد

در آستانه‌ی تحولی شگرف و آغاز دورانی نو در زندگی خود قرار دارید. شما فردی با روحیه‌ی ماجراجویی و عاشق تجربه‌های تازه هستید. ایده‌های جدید و آشنایی با افراد جدید، شور و اشتیاقی وصف‌ناپذیر در شما ایجاد می‌کند. این ویژگی مثبت امروز به اوج خود خواهد رسید و فرصتی ایده‌آل برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌هایتان فراهم خواهد شد. امروز، روزی خاص و سرشار از شادی برای شما خواهد بود. این شادی را با دیگران به اشتراک بگذارید و نغمه‌ی خوش آن را در دل و جان اطرافیانتان طنین‌انداز کنید. یادتان باشد که شکست و نقاط ضعف، جزئی جدایی‌ناپذیر از مسیر تکامل و پیشرفت انسان هستند. آنها را بپذیرید و از آنها به عنوان پله‌های ترقی و درس‌هایی ارزشمند در مسیر زندگی خود استفاده کنید. تسلیم تردیدها و سوالات ذهنتان نشوید. اگر سوالی برای مدت‌ها ذهن شما را به خود مشغول کرده و آرامشتان را سلب کرده است، شجاعت به خرج دهید و آن را به صراحت بیان کنید. پرسیدن سوالات، کلیدی برای یافتن پاسخ‌ها و گشودن گره‌های کور ذهنتان است.

تیر

در تمایز بین دارایی های خود و اموال دیگران دقت کنید. مراقب باشید که دیگران را به ناحق به دزدی متهم نکنید. در حال حاضر احساسی تر از حد معمول هستید. این حساسیت بالا مانع از قضاوت صحیح و متعادل شما می شود. اما نگران نباشید، به زودی کنترل اوضاع را به دست خواهید گرفت و با اتکا به عقل و منطق، تصمیمات درست تری خواهید گرفت. مراقب باشید که در دام بدبینی و افراط در منطق گرایی نیفتید. در مورد مسائل مالی، نگران هزینه های آتی نباشید. این هزینه ها از طریق غیرمنتظره ای تامین خواهد شد. در مورد روابطتان، یکی از نزدیکانتان به شما کمک شایانی کرده است، اما منت گذاری بیش از حد او شما را آزرده خاطر کرده است. با او صحبت کنید و سوء تفاهمات را از بین ببرید. امروز ممکن است با انتقاداتی از سوی اطرافیانتان مواجه شوید. به جای جبهه گیری و ناراحتی، سعی کنید با دیدگاهی باز به این انتقادات گوش فرا دهید. این انتقادات می توانند فرصتی برای یادگیری و پیشرفت شما باشند. قدر لحظات عاشقانه با شریک عاطفی تان را بدانید و از آنها لذت ببرید. اجازه ندهید که مشکلات و چالش ها، شیرینی این لحظات را تلخ کند.

مرداد

ستاره‌ها در همسویی شگفت‌انگیزی قرار گرفته‌اند و نوید تحولات عظیمی در زندگی را به شما می دهند. گویی در آستانه‌ی سفری جدید و پرماجرا در مسیر کامیابی و نیک‌بختی قدم می‌گذارید.  دورانی سرشار از کار و تلاش در انتظار شماست. فرصت‌های شغلی جدید و چالش‌های جذاب در این مسیر پدیدار خواهند شد. افراد جدیدی به دایره‌ی زندگی شما راه پیدا می‌کنند. برخی از این افراد نقشی تعیین‌کننده در آینده‌ی شما خواهند داشت. پیش از ورود به این دنیای پویا، استراحتی کافی برای خود در نظر بگیرید. ذهنی شاداب و جسمی پرانرژی، رمز موفقیت شما در این مسیر خواهد بود. دعوت دوستانه‌ای در راه است. با وجود تمایل به حضور در جمع تنها در صورتی که با هم‌فکران خود روبرو می‌شوید، در این ضیافت شرکت کنید.

در نبرد با موانع شغلی پیش رو، خوش‌بینی و اعتماد به نفس را سلاح خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که کوتاهی زندگی فرصتی برای غفلت و افسوس باقی نمی‌گذارد. لحظات زندگی را گرامی بدارید و با خلق خاطرات خوش در ذهن اطرافیانتان، جایگاهی ماندگار در قلب آنان پیدا کنید. کدورتی کهنه در روابطتان وجود دارد؟ آشتی و مهربانی را پیشه کنید و طعم شیرین دوستی دوباره را بچشید.

شهریور

احتمالاً امروز ضرورت بازنگری در برنامه‌ها و تصمیماتتان آشکار شود. ظاهرا طرح‌هایی که پیش‌تر ریخته‌اید، بدون در نظر گرفتن جوانب مختلف و تبعات احتمالی، شکل گرفته‌اند. هوشیار باشید که دیگران را نیز بدون تفکر کافی در این اشتباهات سهیم نکنید. ذات نیکوکار شما تمایلی ذاتی به یاری رساندن به دیگران دارد. اما در روابط عاطفی، این ویژگی شما گاه می‌تواند نقشی نامناسب و ناخواسته ایفا کند. مراقب باشید که در جایگاه یک والد قرار نگیرید، چرا که این امر غالباً ناخوشایند طرف مقابل خواهد بود. به جای غوطه‌ور شدن در افکار پراکنده، بر امروز تمرکز کنید و برای لحظات پیش رو برنامه‌ریزی نمایید. با نگاهی کلی‌ و از زاویه‌ای بالاتر به دنیا و مسائل آن بنگرید تا عظمت چالش‌ها کاسته شده و راه حل‌ها آشکارتر شوند. بی‌دقتی در بیان ممکن است ناخواسته موجب رنجش خاطر اطرافیانتان شود. در مورد مسئله کاری که ذهن شما را مشغول کرده، تعلل و امروز و فردا کردن را کنار بگذارید. با قاطعیت و عزم راسخ برای حل آن اقدام کنید. در مواجهه با دوراهی‌ها و تردیدها، عقل و منطق را راهنمای خود قرار دهید. در چنین شرایطی، اتکا به احساسات می‌تواند شما را به بیراهه بکشاند.

مهر

امروز چالش‌ها و پیچیدگی‌هایی در مسیر شما قرار خواهد گرفت. لذا از آغاز هر کار یا پروژه‌ای بدون کسب آگاهی کامل و بررسی دقیق جوانب مختلف آن خودداری کنید. بی‌توجهی به این امر می‌تواند شما را در گردابی از مشکلات و موانع غیرقابل پیش‌بینی گرفتار سازد که رهایی از آن به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود. احساس بی‌انگیزگی و عدم تمایل به انجام فعالیت‌ها امری عادی و گذراست. در چنین شرایطی، به جای تسلیم شدن با کمی تأمل و یافتن راه‌حل مناسب، انگیزه و اشتیاق خود را برای ادامه فعالیت‌ها بازیابید. هرچند طغیان و سرکشی در برخی موارد می‌تواند جذاب به نظر برسد، اما این رفتار تنها در صورتی توجیه‌پذیر است که مبتنی بر دلیل و منطق باشد. از سرکشی‌های بی‌دلیل و بدون هدف که صرفاً ناشی از احساسات زودگذر هستند پرهیز کنید. در تمامی مراحل زندگی، همواره جانب عدالت و درستی را نگه دارید، حتی اگر این امر مستلزم ایستادگی در برابر نظر اکثریت باشد. بازگشت به گذشته یا غرق شدن در افکار مربوط به آن سودی به حال شما نخواهد داشت. تا زمانی که درگیر تجارب گذشته هستید، امکان گام برداشتن در مسیر آینده و خلق تجربیات جدید برایتان فراهم نخواهد شد.

آبان

در اعماق وجودتان، همچون کبکی که سر به برف فرو برده، حقیقت را کتمان می‌کنید. گویی در پرده ای از توهم دانایی غرق شده اید و می‌خواهید این توهم را به خود و دیگران نیز القا کنید. وقت آن رسیده که سلاح غرور را زمین بگذارید و به جای نبرد با حقایق، با آغوش باز پذیرای آنها باشید. کلید گشایش قفل‌های موفقیت در هنر شنیدن نهفته است. سکوت اختیار کنید و با جان و دل به نجواهای هستی و زمزمه‌های اطرافیانتان گوش فرا دهید. یقیناً پشیمان نخواهید شد. در جمع‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید و از سخنانی که پشیمانی به بار می‌آورند، پرهیز نمایید. گویی تار عنکبوتی از یک مشکل مالی کهنه بر گرد وجودتان تنیده شده و هرچه بیشتر تلاش می‌کنید، گره کورتر می‌شود. دست از تقلا بردارید و به جای غرق شدن در گرداب یأس، به دنبال راه‌حلی خلاقانه باشید. نوری از امید در اعماق وجودتان نهفته است که با اندکی ابتکار قابل دسترس خواهد بود. دلتنگی عمیقی برای یار سفر کرده در وجودتان ریشه دوانده و خاطرات او همچون نگاره‌ای در ذهن شما نقش بسته است. اما غرق شدن در گذشته سودی ندارد. به جای مرور خاطرات، به آینده چشم بدوزید و منتظر طلوع خورشید عشق جدید در افق زندگی خود باشید.

آذر

مهربانی و عطوفت ذاتی شما همچون کلیدی جادویی عمل می‌کند و قفل هر دری را به آسانی می‌گشاید. لبخندی بر لب داشته باشید و با گشاده‌رویی با دیگران برخورد کنید تا دریچه‌های فرصت و نیک‌بختی به روی شما گشوده شود. امروز ناهماهنگی‌هایی میان خواسته‌های شما و شریک عاطفی تان به چشم می‌آید. این تضاد ممکن است شما را به تردید در مورد ادامه این رابطه وا دارد. به یاد داشته باشید که هیچ رابطه‌ای عاری از چالش و ناهمواری نیست و این کشمکش‌ها لزوماً به معنای پایان یافتن عشق و صمیمیت نیست. با صبر و حوصله و گفتگوی صادقانه می‌توانید از این گذرگاه دشوار عبور کنید و پیوندتان را مستحکم‌تر سازید. برای انجام پروژه مهمی که در پیش دارید، از یاری و راهنمایی افراد متخصص و باتجربه بهره‌مند شوید. دست یاری به سوی کسانی دراز کنید که در این زمینه صاحب‌نظر هستند و از دانش و تجربیات آنها برای غلبه بر موانع و دستیابی به موفقیت استفاده کنید. ذره‌بین را از روی دیگران بردارید و آن را بر روی خودتان متمرکز کنید. شاید تا به حال به بسیاری از عیب‌ها و نقص‌های خود بی‌توجه بوده‌اید، اما امروز زمان آن رسیده که با شجاعت و صداقت با آنها روبرو شوید.

دی

مراقب باشید که امروز در گرداب گفتگوها و جدل‌ها گرفتار نشوید، چرا که هر جرقه‌ای می‌تواند به شعله‌ای از خشم و دلخوری تبدیل شود. عرصه امروز میدان نبردی عاطفی است و هر کلمه‌ای که بر زبان می‌آورید، می‌تواند تیری باشد که بر قلبی زخم می‌زند. از هرگونه اقدامی که موجب آزردن خاطر دیگران یا تجاوز به اموال و دارایی‌هایشان می‌شود، خودداری کنید. حساسیت‌ها در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و هرگونه تعدی از جانب شما، با واکنش‌های تند و قاطعانه‌ای از سوی طرف مقابل روبرو خواهد شد. خشم و نزاع را کنار بگذارید و با صبر و حوصله به دنبال راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای حل مشکلات باشید. به یاد داشته باشید که آرامش درونی شما گوهری گرانبها است که نباید آن را به دست تلاطم‌های بیرونی بسپارید. در عشق، دست از محبت کردن به کسی که قدرتان را نمی‌داند، بردارید. مهر و محبتتان را نثار کسی کنید که برای احساسات شما ارزش قائل است و آن را به پای کسانی که ناسپاس و بی‌تفاوت هستند، نریزید. دعوت به مهمانی را که در پیش دارید، رد کنید. حضور در این جمع سودی برای شما ندارد.

بهمن

امروز گویی طوفانی از چالش‌ها و تردیدها در فضای ذهنتان در حال وزیدن است. دیگران با کنجکاوی و گاه با لحنی طعنه‌آمیز، افکار و ایده‌های شما را به چالش می‌کشند. این امر حساسیت شما را بیش از پیش برمی‌انگیزد و هر کلمه‌ای که به گوشتان می‌رسد، می‌تواند تیری بر قلبتان باشد. با صبر و حوصله به نقدها گوش فرا دهید و از آنها به عنوان فرصتی برای ارتقای دیدگاهتان بهره ببرید. در روابط عاطفی، امروز روز صبر و بردباری است. شریکتان با شور و اشتیاق در حال صحبت است، اما گویی شما تمایلی به شنیدن حرف‌های او ندارید و ترجیح می‌دهید در سکوت و تنهایی خود غوطه‌ور شوید. سعی کنید با لحنی صبورانه و مهربان، او را از نیاز خود به آرامش آگاه کنید و از او بخواهید برای مدتی سکوت اختیار کند. ذاتاً خجالتی هستید و این امر مانعی بر سر راه پیشرفت شما در بسیاری از زمینه‌ها شده است. وقت آن رسیده که با شجاعت و با اعتماد به نفس کامل در مسیر آرزوهایتان گام بردارید. لحظات و فرصت‌های طلایی در انتظار شما هستند، فقط کافی است با شجاعت و پشتکار از آنها بهره ببرید.

اسفند

امروز ندای قلبتان را راهنمای خود قرار دهید و از قفس منطق و عقل رها شوید. حسی درونی شما را به سوی مسیری درست هدایت می‌کند، مسیری که شاید در نگاه اول مغایر با عقل و تجربه شما به نظر برسد. اما به یاد داشته باشید که گاه حقیقت در ورای ظواهر پنهان شده و قلب شما می‌تواند راهنمای صادقی در یافتن آن باشد. واقعیت‌ها گاه فریبنده هستند و شما چنان غرق در روش‌های منطقی و همیشگی خود برای حل مشکلات هستید که از دیدن راه‌حل‌های خلاقانه و نوین غافل می‌مانید. امروز فرصتی است تا از دریچه‌ای نو به مسائل بنگرید و از قدرت شهود و خلاقیت خود برای یافتن راه‌حل‌های بهتر استفاده کنید. اگر کسی راز مهمی را با شما در میان گذارد، امانتدار و رازدار او باشید. اعتماد، گوهری گرانبها است که به سادگی به دست نمی‌آید. امروز شخصی از شما راهنمایی و یاری می‌طلبد. با صبر و حوصله به سخنان او گوش فرا دهید و با دلی سرشار از خیرخواهی، او را در مسیر درست هدایت کنید. در رابطه عاطفی خود، از جر و بحث و تنش دوری کنید. به جای تقابل، گفتگوی سازنده را در پیش بگیرید و با لحنی صمیمی و دلسوزانه به یکدیگر گوش فرا دهید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز