خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۷۷۶

فروردین

امروز داری دنبال یه راهی میگردی که به آرزوهات برسی، اما انگار یه جوری گیر کردی و نمیتونی اونجوری که میخوای عمل کنی. یه حس محدودیت داری که اذیتت میکنه. اما یه ندای درونی هم داری که میگه میتونی از این قید و بندها رها بشی و به چیزایی که برات مهمه برسی. یادت باشه که تو این مسیر یه سری مسئولیت و وظیفه هم داری که باید انجامشون بدی. با یه برنامه ریزی درست و حسابی و مدیریت زمان میتونی یه تعادل خوب بین انجام وظایفت و دنبال کردن آرزوهات پیدا کنی. اگه میخوای به کسی کمک کنی، همیشه با نیت خیر و بدون اینکه توقع هیچ پاداشی داشته باشی این کارو انجام بده. کمک کردن به دیگران یه وظیفه انسانیه و اگه قدرشو ندونستن تقصیر خودشونه. به زودی یه اتفاق خیلی خوب تو زندگیت میوفته که یه عالمه فرصت های جدید رو به روت میذاره. با خوش بینی و شادمانی از این اتفاق ها استقبال کن و ازشون استفاده کن که یه آینده خیلی درخشان برای خودت بسازی.

اردیبهشت

امروز حسابی تو حال و هوای عشق و عاشقی هستی. یه عالمه حس قشنگ داری و میتونی از این حس ها لذت ببری و یه عالمه شادی و خوشبختی رو به زندگیت هدیه بدی. فقط یادت باشه که زیادی تو خیالات غرق نشو و یه ذره هم به واقعیت های زندگی فکر کن. شاید امروز کارا یه جوری پیش نره که تو انتظار داری، اما اصلا نگران نباش و ناراحت نشو. یادت باشه که پیشرفت واقعی یه شبه اتفاق نمیوفته و باید صبر داشته باشی. آخر هفته یه فرصت عالیه که بری دوستاتو ببینی که یه مدتی ازشون بی خبری. این دیدار ها میتونه خاطرات خیلی قشنگی رو برای تو رقم بزنه. همیشه همه چی طبق میل ما پیش نمیره، اینو یادت باشه. عمرت کوتاه و قیمتیه، پس وقته خودت رو با کسایی که قدرتو نمیدونن تلف نکن و برو دنبال آرزوهات. آدمای خوب و مهربون همیشه تو زندگیشون شادکامی و آرامش دارن. سعی کن به بقیه کمک کنی و شادشون کنی. اینجوری خودت هم یه عالمه حس خوب بهت دست میده و خوشحال میشی.

خرداد

امروز حسابی سرت شلوغه، حس میکنی که زمان داره خیلی سریع میگذره و روزا از دستت میرن. مواظب باش که تو این هیاهو از عشقت و عزیزانت غافل نشی. یادت باشه که گذر سریع زمان بهانه ای برای کم توجهی به اونا نیست. شاید امروز عشقت یا یکی از عزیزانت از دستت دلخور باشه و بدرفتاری بکنه. این میتونه یه نشونه باشه که بهشون کم توجهی کردی و نیاز دارن که بیشتر بهشون محبت کنی. از آخر هفته استفاده کن و حسابی بهشون عشق بورز و جبران کم توجهی های گذشته رو بکن. وقتشه که یه تکونی به خودت بدی و یه تغییر اساسی تو زندگیت ایجاد کنی. روال زندگی روزمره خیلی خسته کننده شده و داره اذیتت میکنه. به زودی یه جایی دعوت میشی. این دعوت رو یه فال نیک بگیر و حسابی ازش لذت ببر. تو این چند روز حواست باشه که عصبانی نشی و حرفی نزنی که کسی رو ناراحت کنه. به جای اینکه دنبال مقصر بگردی، سعی کن مسئولیت کارای خودت رو قبول کنی.

تیر

امروز حسابی پر از انرژی و شور و شوق هستی و میتونی با سرعت زیاد کاراتو انجام بدی. فقط یادت باشه که یه وقت انقدر تند نری که از مسیر اصلی منحرف بشی. گاهی اوقات یه ذره صبر و حوصله و فکر کردن بیشتر میتونه خیلی بیشتر از عجله کردن به دردت بخوره. تو برخورد با دوستات و اطرافیانت هم حواست باشه که به تفاوت های بین خودتون احترام بذاری. از اینکه نظرت رو بگی نترس، حتی اگه میترسی که کسی ناراحت بشه یا تورو قضاوت کنه. عشق یه حس خیلی قشنگ و با ارزشه که باید قدرشو بدونی. از اینکه به عزیزانت محبت کنی و بهشون عشق بورزی خجالت نکش. عشق رو تو قلبت قایم نکن و بذار همه بفهمند که چقدر دوستشون داری. به حرفای منفی و حسادت های بقیه هم گوش نده. یه اتفاقی تو گذشته افتاده که تو روزای آینده به دردت میخوره و مشکلت رو حل میکنه. از تجربیات گذشته ات درس بگیر و ازشون استفاده کن که زندگیت رو بهتر کنی. به جای اینکه دنبال ایراد گرفتن از بقیه باشی، سعی کن رو نقاط قوت خودت تمرکز کنی و بهترین خودت باشی.

مرداد

امروز مواظب باش که تو کارای بقیه دخالت نکنی و باهاشون بحث نکنی. شاید یه چیزایی رو بخوان که تو نمیخوای یا یه جوری فکر میکنن که تو فرق میکنی. به جای اینکه اعصابت خورد بشه و خودتو قاطی دعوا کنی، سعی کن از این شرایط دوری کنی. یادت باشه که همیشه نمیتونی همه رو راضی نگه داری و یه وقتایی باید کوتاه بیای و با شرایط کنار بیای. تو هر موقعیتی که هستی، سعی کن یه چیزی یاد بگیری و ازش درس بگیری. اینجوری میتونی خودت رو ارتقا بدی و یه آدم بهتر بشی. برای رسیدن به آرزوها و خواسته هات باید بیشتر تلاش کنی و صبر داشته باشی. فکر نکن که یه شبه میتونی به همه چی برسی. مطمئن باش که اگه تلاش کنی و از مشکلات نترسی، میتونی به خیلی جاها برسی. تو یه آدم خیلی جذاب و دوست داشتنی هستی و خیلی ها ازت تعریف میکنن. این میتونه یه فرصت عالی باشه که چیزای جدید رو امتحان کنی و تو زندگیت پیشرفت کنی. اصلاً نگران آینده و برنامه هات نباش. همه چی طبق برنامه داره پیش میره و تو داری به سمت موفقیت حرکت میکنی.

شهریور

امروز یادت باشه که هیچ چیز توی دنیا به اندازه ی شادی و خوشبختی مهم نیست. اینارو بذار هدف اصلی زندگیت باشن. یه لحظه هم از تصویر زندگی شاد و خوشبختی که تو ذهنت داری دست نکش. نذار چیز دیگه ای جایگزینش بشه. فقط رو چیزای مهم و اصلی زندگیت تمرکز کن و دنبال حاشیه و جزئیات الکی نرو. این روزا بهترین فرصته که چیزای جدید رو امتحان کنی و یه عالمه تجربه های تازه به دست بیاری، حتی اگه به نظرت سخته و وقت و انرژی زیادی میگیره. از این فرصت استفاده کن و یه عالمه چیزای جدید یاد بگیر و خودت رو ارتقا بده. خبر خوب اینه که به زودی مشکلات مالی تو حل میشه و همه چی رو به راه میشه. یه عالمه اتفاقات خوب هم تو زندگیت و تو خانواده ات میفته و یه موفقیت بزرگ به دست میاری. اگه تو یا یکی از عزیزاتون مشکلی سلامتی داره، نگران نباش. به زودی خبرهای خوب و خوشایندی در مورد بهبودی میشنوی.

مهر

امروز حسابی تو فکر نظم و ترتیب دادن به زندگیت هستی. این کار خوبه که یه ذره نظم به زندگیت میدی، اما یادت باشه که نباید افراط کنی و همه چی رو ماشینی و خشک و خالی انجام بدی. یه وقتایی هم باید از زندگی لذت ببری و شاد باشی. اگه فقط دنبال نظم و ترتیب باشی، کم کم خسته میشی و دیگه انگیزه ای برای هیچی نداری. به چیزهایی که تو زندگیت مهمه و بهت یه حس خوب میده توجه کن و سعی کن همیشه اونا رو تو زندگیت داشته باشی. تعادل بین نظم و شادی رو پیدا کن و از تفریح و سرگرمی غافل نشو. تو کاری که الان داری انجامش میدی یه کم عجله نکن. صبر داشته باش و با دقت کارتو انجام بده. شتابزدگی فقط باعث میشه که اشتباه کنی و بعداً پشیمون بشی. خبر خوب اینه که زندگی عاطفی تو الان خیلی خوبه، حتی اگه خودت زیاد متوجهش نشی. یه کم به ندای قلبت گوش کن و از فرصت های عشقی که تو زندگیت هست استفاده کن. تو گذشته خیلی صادق بودی و همین صداقت باعث شده که به خیلی از چیزهایی که میخواستی برسی. این راه درست رو ادامه بده و مطمئن باش که به نتیجه میرسی.

آبان

امروز حواست به حرف زدنت باشه. یه وقت یه چیزی نگی که بعداً پشیمون بشی و یه عالمه دردسر درست بشه. مخصوصاً اگه داری با بقیه راجع به یه موضوع مهم حرف میزنی، بیشتر مراقب باش که حرفاتو طوری نگی که کسی ناراحت بشه. یادت باشه که همه مثل هم فکر نمیکنن و یه چیزی که برای تو خوبه، شاید برای کس دیگه ای خوب نباشه. منتظر تایید و نظر بقیه برای شاد بودن نباش. خودت باید مسئول شادی و خوشبختی خودت باشی. یه کم وقت بذار و با خودت خلوت کن و ببین چی تو دلت میگذره. بفهم که از زندگی چی میخوای و دنبال چی هستی. گذشته رو ول کن و دیگه خودتو به خاطر اشتباهات و اتفاقات گذشته اذیت نکن. عمرت کوتاه و قیمتیه، پس قدر لحظه ها رو بدون و از زندگی لذت ببر. تا میتونی غصه و ناراحتی رو از خودت دور کن. نذار افکار منفی بر تو غلبه کنن. دنبال راه هایی باش که شاد باشی و از زندگی لذت ببری. یاد بگیر که جدایی ها رو بپذیری. همه چیز توی زندگی دائمی نیست و یه روزی ممکنه مجبور بشی از یه چیز یا یه کسی جدا بشی.

آذر

امروز یه روز عالیه که یه کم به خودت و زندگیت فکر کنی. حسابی توی خودت غرق شو و ببین چی توی دلت میگذره. قبل از اینکه تصمیم بگیری چیکار کنی، یه ذره به آینده فکر کن و ببین چی میخوای از زندگیت. نباید فقط یه راه رو برای رسیدن به هدفت در نظر بگیری؟ یه کم انعطاف به خرج بده و ببین چه راه های دیگه ای هم هست. فکرهای منفی رو از خودت دور کن و سعی کن منطقی فکر کنی. به جای اینکه غرق غصه و ناراحتی بشی، دنبال راه حل های خلاقانه و سازنده باش. از اون آدمی که هی با حرفاش اذیتت میکنه فاصله بگیر. بحث و دعوا باهاش فایده ای نداره، فقط اعصابت رو خورد میکنه. به جای این کار، برو دنبال کارای مثبت و سازنده. یه چیز جالب هم هست: امروز یه کاری از دستت میاد که به یکی از دوستات خیلی کمک میکنه. شاید یه چیزی رو بهش یاد بدی، شاید یه جایی ببریش، شاید یه کاری رو براش انجام بدی. هر چی که هست، این کار یه عالمه بهت حس خوب میده و حالت رو خوب میکنه. فقط امروز یه ذره بیشتر مراقب باش، چون یه بلا ممکنه سرت بیاد.

دی

امروز یه روز عالیه که یه نفس عمیق بکشی و از شلوغی و تنش های زندگی دور بشی. یه گوشه دنج پیدا کن و یه کم با خودت خلوت کن. اینجوری میتونی ذهنت رو از همه ی فکرهای پریشان پاک کنی و یه عالمه آروم بشی. شاید امروز حس کنی که میتونی از ته دل کسی رو که قبلاً بهت بدی کرده ببخشی. این کار یه دنیا بهت کمک میکنه که از کینه و نفرت خلاص بشی و به آرامش درونی برسی. یه چیز دیگه هم هست: یه کم از کار و درس و این چیزا فاصله بگیر. برو یه جایی که حالت خوب میشه و ازش لذت میبری. اینجوری روحیه ات حسابی بهتر میشه و انرژی میگیری که دوباره با قدرت به کار و زندگیت برگردی. تو بعضی از مواقع باید قاطع باشی و حرفتو رک و راست به بقیه بگی. نترس که کسی ازت ناراحت میشه. اگه این کارو نکنی، فقط خودت اذیت میشی و تمرکزتو از دست میدی. گاهی اوقات برای رسیدن به آرزوها و خواسته هات داد و هوار راه میندازی و عصبانی میشی؟ این کار فایده ای نداره، فقط یه کم همه چی رو بدتر میکنه

بهمن

امروز فکر میکنی همه چی روبه راهه و همه برنامه هات طبق نقشه پیش میره. اما یهو عشق از راه میرسه و همه چی رو به هم میریزه! حالا نمیدونی چی خوبه، چی بد. هم دلت میخواد کارتو درست انجام بدی، هم دلت میخواد غرق عشق و عاشقی بشی. مهم اینه که بتونی بین این دو تا یه تعادل برقرار کنی. حواست باشه سر قرارهات دیر نکنی و به وقت بقیه احترام بذاری. یه خبر خوب هم دارم: امشب یه جایی دعوت میشی و با یه آدم جدید آشنا میشی که حسابی تو رو غافلگیر میکنه. شاید این آشنایی شروع یه عالمه اتفاقات جدید تو زندگیت باشه. راستی، یادت نره که قدر دوستتو که این همه برات زحمت میکشه و فداکاری میکنه بدونی. ازش تشکر کن و یه جوری خوشحالش کن. امروز یه ایده ی ناب هم به ذهنت میرسه که میتونه زندگیتو حسابی عوض کنه. معطل نکن، با شجاعت و پشتکار دنبالش برو و مطمئن باش که به نتیجه میرسی.

اسفند

امروز حسابی میخوای تو فکر و خیال فرق بشی، از هیاهوی دنیا خسته شدی. اما یهو یادت میاد که یه عالمه کار رو زمین مونده و باید سر و سامونشون بدی. خلاصه که یه ذره سخته که بخوای از این رویاها دل بکنی و بری سر کار و درس و زندگی. اما غصه نخور، چون آخر روز که میشه همه چی حله و میتونی هر جور که دلت میخواد وقتتو بگذرونی. انگار یهو همه چی آروم میشه و تو میتونی نفس عمیقی بکشی و از زندگیت لذت ببری. یه خبر خوب هم دارم: اگه امشب یه جایی با یه گروه بری، یه مشکلی که خیلی وقته اذیتت میکنه حل میشه. شاید این مشکل یه چیز کاری باشه، شاید هم یه مسئله تو زندگی شخصیت. هر چی که هست، با کمک دوستات میتونی حلش کنی و یه قدم بزرگ تو زندگیت برداری. فقط یادت نره که تو این همه شلوغی، یه ذره هم به خودت وقت بده. یه کم برو تو طبیعت قدم بزن، یه کتاب بخون، هر کاری که حالت رو خوب میکنه انجام بده. اینجوری هم ذهنت آروم میشه، هم ایده های جدید به ذهنت میرسه که میتونه کمکت کنه تو کار و زندگیت پیشرفت کنی.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز