خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس عنوان کرد؛

رتبه‌بندی معلمان اواخر خرداد نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۱۰

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آخرین وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد.

علیرضا منادی سفیدان با اشاره به آخرین وضعیت تدوین آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیئت دولت، گفت: پس از ابلاغ قانون وزارت آموزش و پرورش یک‌ماه فرصت داشت این آئین‌نامه را تدوین و به هیئت دولت ارائه کند. 

وی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش این آئین‌نامه را تدوین و ۲۳ فروردین به هیئت دولت ارائه کرده است، افزود: جلساتی نیز در کمیسیون‌های زیربنایی دولت برای تصویب این آئین‌نامه برگزار شده است و مقرر شده در ظرف چند روز آینده این آئین‌نامه به هیات وزیران برای تصویب ارائه شود. 

نماینده تبریز تصریح کرد: پس از تصویب در صحن هیئت دولت آئین نامه برای اجرا ابلاغ خواهد شد و بر اساس آن رتبه‌بندی معلمان اجرایی خواهد شد. 

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره زمان دقیق اجرای رتبه بندی، اضافه کرد: با سرعتی که روند اجرایی شدن قانون به خود گرفته است تا اواخر خرداد رتبه‌بندی معلمان نهایی و رتبه آن‌ها مشخص می‌شود. 

منادی سفیدان درباره برخی انتقادها که از سوی معلمان به آئین‌نامه تدوین شده از سوی دولت وارد بود نیز، گفت: ایرادهایی وجود داشت که با تذکرهای مجلس به دولت آن‌ها نیز برطرف شد و معلمان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز