خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی وزیر کشور:

زائرین اربعین۱۰روز برای بازگشت فرصت دارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۹۸

نیروی انتظامی مسوول نظم، امنیت و ترافیک را بر عهده دارد که در این باره وزارت اطلاعات، سپاه و بسیج نیز همکاری‌های لازم را با ناجا انجام می‌دهند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: زائران اربعین حسینی برای بازگشت عجله نکنند، ۱۰ روز فرصت دارند و برای اسکان آنها نیز مشکلی نیست.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری جمهوری اسلامی، حسین ذوالفقاری روز شنبه در نشست خبری به منظور بازگشت زائرین با اعلام این مطلب افزود: پس از افزایش تعداد زایرین شورای امنیت کشور ستاد عالی را برای سازماندهی و هماهنگی زائران کربلای معلی ایجاد کرد و همه دستگاه ها به کمک سازمان حج و زیارت آمدند تا مشکلی برای زوار ایرانی پیش نیاید.

وی ادامه داد: سازمان حج و زیارت مسوولیت هماهنگی داخل عراق و خدمات و اسکان و تغذیه زائران در مرزها را برعهده دارد و وزارت راه و شهرسازی نیز با همکاری تمام شهرداری ها مسوولیت حمل و نقل زائران را برعهده گرفته است.

ذوالفقاری گفت: نیروی انتظامی مسوول نظم، امنیت و ترافیک را بر عهده دارد که در این باره وزارت اطلاعات، سپاه و بسیج نیز همکاری های لازم را با ناجا انجام می دهند.

وی با بیان فعالیت مثمر ثمر وزارت بهداشت و تاسیس بیمارستان های صحرایی گفت: روزانه ۲۰ هزار نفر مراجعه کردند و البته هلال احمر نیز فعالیت مناسبی در این باره داشته است.

اوحدی رییس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست خبری توصیه کرد که زائران بازگشت خود را مدیریت کرده و به تدریج به کشور بازگردند.

نامبرده ادامه داد: تمام امکانات و تسهیلات لازم برای زایران ایرانی اربعین حسینی تدارک دیده شده است و بحثتغذیه، بهداشت و حمل و نقل آنها در خاک عراق و مرزها نیز مورد اهتمام سازمان حج و زیارت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: زائران ۱۰ روز فرصت دارند تا به کشور بازگردند و به همین جهت در بازگشت خود عجله نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز