خبرگزاری کار ایران

در دیدار جزء قاسمی و جهانبخش مطرح شد؛

اختصاص گشت‌های ویژه پلیس برای پیشگیری از سرقت تاسیسات آب و فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۲۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دیدار با فرمانده جدید انتظامی این استان گفت: نیروی انتظامی استان زنجان همواره تعامل خوبی با شرکت آب و فاضلاب داشته و امیدواریم در دوره جدید فرماندهی انتظامی استان نیز این همکاری‌ها بیش از پیش توسعه یابد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، در این جلسه اظهار داشت: اخیرا برخی سرقت‌ها از جمله سرقت دریچه های فاضلاب و برخی تاسیسات چاه‌های آب که در مناطق خارج از شهرها قرار دارند افزایش یافته و از فرمانده انتظامی استان می‌خواهیم در این خصوص دستورات مساعدی صادر کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سالانه 10 میلیون متر مکعب پساب در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان تولید می شود که می بایست با همکاری مقامات استانی این حجم پساب در بخش صنعت استان مورد استفاده قرار گیرد.

جزء قاسمی گفت: در حال حاضر 38 درصد از جمعیت شهری استان و 54 درصد از جمعیت شهر زنجان تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک این خدمات توسعه یافته و در شهرهای دیگر استان زنجان نیز ارائه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت مدیریت منابع و مصرف آب گفت: جمع آوری چاه‌های غیرمجاز ، تفکیک آب شرب از آب مورد نیاز در فضای سبز شهری و بازچرخانی آب از جمله اقداماتی است که می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

سرهنگ جهانبخش افزود: برای مقابله با سرقت تاسیسات آب و فاضلاب تدابیری اندیشیده شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای نظارت و مراقبت از مراکز حساس شرکت آبفا نیز گشت های ویژه ای اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز