خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

بودجه سال 98 آبفای استان زنجان با 36 درصد افزایش به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۴۳۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بودجه سال 98 این شرکت به عنوان برنامه عمل یکساله شرکت در تمامی واحدها از نظر فنی ، مالی و انسانی به تصویب مجمع عمومی صاحبان سهام رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی با بیان این مطلب که بودجه مصوب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با توجه به افزایش تعداد مشترکین فاضلاب در سطح استان ، 36 درصد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت، گفت: این بودجه بدون اعمال تغییرات و طبق پیشنهاد هیات مدیره آبفای استان زنجان به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان تاکید کرد: استفاده از توان بخش خصوصی در پیشبرد پروژه های آب و فاضلاب و کمک به این بخش از اولویت های بودجه سال 98 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است

وی افزود: بهسازی، بازسازی و اصلاح تاسیسات آبرسانی شهرهای استان، توسعه تاسیسات فاضلاب و تکمیل تاسیسات فاضلاب از محل سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در قالب سرمایه گذاری به صورت فاینانس ، BOT  و بیع متقابل از جمله برنامه های پیش روی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال 98 خواهد بود.

جزء قاسمی خاطر نشان ساخت: از نقاط قوت این بودجه می توان به رشد 35 درصدی درآمدهای جاری و رشد 23 درصدی هزینه ها نسبت به بودجه سال قبل اشاره کرد که با توجه به شرابط اقتصادی کشور بیانگر مدیریت هزینه های شرکت آبفای استان زنجان است.

وی همچنین گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده یک درصد از نیروهای انسانی شرکت بر اساس مدیریت منابع انسانی در سطح کل شرکت کاهش خواهد یافت.

شایان ذکر است:  مجمع بودجه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همزمان با مجمع پایان دوره صورت های مالی تملک دارایی سال 1396 و میان دوره ای جاری سال 97 به صورت ویدئو کنفرانس و به عنوان نخستین شرکت آب و فاضلاب شهری در کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز