خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح ایمنی آب گام بزرگی در ارتقای کیفیت آب زنجان است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۹۸۲

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای برنامه ایمنی آب گام بزرگی در جهت حفظ و ارتقاء کیفیت آب شهر زنجان و جلوگیری از ورود آلودگی ها به منابع تامین آب و شبکه های آبرسانی برداشته می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی هدف از برگزاری نسشت ممیزی برنامه ایمنی آب شهر زنجان را نظارت بر اجرای برنامه توسط تیم ممیزی کمیته ایمنی آب کشور متشکل از نماینده شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، سازمان جهاد کشاورزی و اعضای کمیته آب استان زنجان اعلام کرد.

وی افزود: برنامه ایمنی آب یکی از برنامه های مهم سازمان بهداشت جهانی (WTO) می باشد که در راستای حفظ و ارتقای کیفیت آب و جلوگیری از آلوده شدن آب آشامیدنی از حوزه آبریز تا نقطه مصرف اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خاطرنشان ساخت: برنامه ایمنی آب در شهر زنجان از سال 96 آغاز شده و در راستای اجرای این برنامه تا کنون 6 برنامه از 10 برنامه تعریف شده در این خصوص شامل: تشکیل تیم کمیته برنامه ایمنی آب استان زنجان  و انجام توصیف ، شناسایی رویداد های مخاطره آمیز و ارزیابی ریسک ، اعتبار بخشی اقدام کنترلی موجود و ارزیابی مجدد ریسک ها ، توسعه اجرا و نگهداری یک برنامه بهبود و ارتقاء و تعریف برنامه پایش اقدامات کنترلی در حوضه های آبریز ، منابع تامین آب ، تصفیه خانه ، مخازن ، شبکه توزیع و مصرف کننده گان انجام شده است.

جزء قاسمی گفت: تا کنون نتایج ممیزی موفقیت آمیز بوده و رهنمودهای لازم در خصوص هر چه بهتر اجرا شدن این برنامه در شهر زنجان و همکاری های بین بخشی سازمان ها ارائه شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: کمیته برنامه ایمنی آب در استان زنجان با ریاست شرکت آب و فاضلاب ، دبیری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و عضویت استانداری زنجان ، شهرداری ، سازمان آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب روستایی ، سازمان‌های حفاظت از محیط زیست و جهاد کشاورزی ، شرکت پایش فرآورده های نفتی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز