خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

تصویب 430 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۳۲

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 430 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی آب و فاضلاب در استان زنجان تصویب شده که از این میزان بیش از 224 میلیارد ریال به طرح‌های ملی با ویژگی استانی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی ، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: از جمع تخصیص و اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای مصوب قانون بودجه سال 97 بیش از 300 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اجرای برخی پروژه ها در سطح شهرهای استان زنجان افزود: امسال تاکنون بیش از 15 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه آب ، بیش از 4 کیلومتر اجرای خطوط انتقال آبرسانی و نزدیک به 4 کیلومتر احداث و توسعه شبکه آب در شهرهای استان زنجان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری 1000 متر مکعب به حجم مخازن آب شهرهای استان افزوده شده و وارد مدار بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: امسال از لحاظ اجرای طرح های عمرانی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته عملکرد معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بهتر بوده و با توجه به زمان باقیمانده از سال نیز احتمال می روند این روند بیشتر قابل لمس باشد.

جزء قاسمی اضافه کرد: برای سال جاری 27 هزار متر مکعب مخزن آب در دست اقدام بوده و به مدار بهره‌برداری شهرهای استان می رسد.

این مسئول گفت: حفر 3 حلقه چاه و تجهیز 3 حلقه چاه دیگر نیز از جمله اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در زمینه آبرسانی به شهرهای استان در سال جاری می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به احداث و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب به طول بیش از 17 کیلومتر در شهرهای استان نیز اشاره کرده و گفت: امسال 21 هزار متر مکعب نیز به حجم تصفیه خانه های فاضلاب استان افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز