خبرگزاری کار ایران

مدیریت درمان استان زنجان خبرداد:

513 هزار نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی پذیرش شدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۵۹۷

مدیریت درمان استان زنجان، گفت: 513 هزار نفر در نیمه نخست سالجاری در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان استان زنجان، علی محمدی با علام این خبر، اظهار داشت: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه سالجاری بیش از 513 هزار نفر از بیمه شدگان و بیماران توانستند از مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان زنجان با روش‌های جدید نوبت اخذ کنند.

محمدی با بیان اینکه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتمتاعی گام بلندی در راستای تسهیل امور بیمه شدگان و مراجعین را فراهم کرده است، افزود: استقبال مراجعین از روش‌های 4 گانه غیرحضوری نوبت دهی در شش ماهه اول سالجاری سیر صعودی را بترتیب از 7درصد در فروردین ماه به 46% در شهریور ماه را نشان می‌دهد.

وی، همچنین اظهار داشت: مقایسه آمار روش‌های نوبت گیری در شش‌ماهه نخست 1397 نشان می دهد که استفاده از روش USSD با 57% و روش تلفنی با 41% در صدر روشهای مطلوب و مورد انتخاب مراجعین بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان به بیان انواع روش‌های نوبت گیری از مراکز درمانی پرداخت و گفت: اکنون بیمه شدگان و مردم شریف استان با روش‌های مختلف همچون USSD ، تلفنی، اینترنتی، اپلکیشن تامین و درصد بسیار پایینی نیز بصورت حضوری نوبت خود را از مراکز درمانی اخذ می‌کنند.

وی، استقبال بی نظیر مراجعین از روش USSD ( # 142 * ) را بسیار مهم و سهل الوصول خواند و تصریح کرد با اینکه حدود 8 ماه از راه اندازی آن میگذرد ولی گوی سبقت را از روش نوبت گیری تلفنی با قدمت 5 ساله ربوده و الگوی نوبت گیری از روش تلفنی به روش مبتنی بر تلفن همراه تغییر کرده است و طبق آمار موجود بیش از 53% نوبتهای اخذ شده در نیمه نخست سال به این روش که بصورت کاملا رایگان است اختصاص دارد.

این مقام مسئول توسعه روشهای تکمیلی مبتنی بر اپلیکیشن موبایل و اینترنت در شش‌ماهه دوم سال جاری را در برنامه کاری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان اعلام کرد و گفت: با فراگیرتر شدن روش‌ها، حق انتخاب مراجعین از طرق مختلف پذیرش و دسترسی به خدمات درمانی واحدهای تابعه افزایش  یافته و باعث ارتقاء رضایتمندی مراجعین می شود.

گفتنی است هم اکنون بیش از 53% نوبت گیرندگان از طریق USSD ، 41% تلفن گویا و مابقی نیز از طریق اینترنت و اپلکیشن تامین بر روی گوشی‌های تلفن همراه و درصد بسیار کمی نیز بصورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز