خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان خبر داد :

برون سپاری فرآیند پذیرش اسناد خسارت متفرقه‌ به کارگزاری‌های رسمی

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۳۹

از ابتدای مهر ماه سال‌جاری پذیرش اسناد خسارات متفرقه دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی ، به کارگزاری‌های رسمی تامین اجتماعی واگذار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان علی محمدی امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: از ابتدای مهر ماه سال‌جاری پذیرش اسناد خسارات متفرقه دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی ، به کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی واگذار می‌شود.

 محمدی افزود: هزینه درمان بیمه شدگانی که در مؤسسات درمانی غیر طرف قرارداد تحت درمان قرارگرفته و هزینه‌های درمان را ، راساً پرداخت می‌کنند از ابتدای مهر ماه سال‌جاری توسط کارگزاری‌های رسمی تامین اجتماعی محاسبه، پذیرش و مورد رسیدگی و پرداخت قرار خواهد گرفت.

وی همچنین اظهار داشت هم اکنون در حال انعقاد قرار داد با کارگزاری‌ها هستیم و نمایندگان هر کارگزاری طی سه مرحله آموزش‌های فنی لازم را فرا خواهند گرفت.

مدیر درمان استان با بیان اینکه طرح واگذاری فرایند پذیرش اسناد خسارات متفرقه در 17 استان کشور بصورت پایلوت اجرا و با موفقیت به انجام رسیده خاطر نشان ساخت این طرح در13 استان کشور از جمله استان زنجان نیز در این مرحله  اجرایی و عملیاتی می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد بیمه شدگانی که تاکنون برای دریافت هزینه‌های درمانی خود به دفاتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی مراجعه می‌کردند ، از اول مهر ماه به کارگزاری‌های رسمی استان مراجعه خواهند کرد .

 محمدی تعداد پرونده‌های رسیدگی و پرداخت شده خسارات متفرقه در سال 96 را بیش از 1721 مورد اعلام کرد و گفت: مجموع هزینه‌های پرداخت شده بابت خسارات متفرقه این تعداد پرونده در بخش سرپایی بالغ بر 223 میلیون تومان و در بخش بستری نیز 4 ملیارد تومان است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز