خبرگزاری کار ایران

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان خبرداد:

اکران همزمان فیلم‌های کوتاه جشنواره حسنات اصفهان در حوزه هنری زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۹۱۹

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان، از اکران همزمان فیلم های کوتاه جشنواره حسنات اصفهان در حوزه هنری زنجان به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، میثم سیفی، مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان، امروز با اعلام این خبر به ایلنا، گفت: برنامه اکران همزمان فیلم های کوتاه جشنواره حسنات به مدت سه روز از 11 لغایت 14 اسفند 94 در حوزه هنری زنجان و با حضور مخاطبان این برنامه که عموما از بین هنرجویان رشته فیلمسازی است، برگزار می شود.

سیفی، هدف از برگزاری همزمان اکران فیلم های جشنواره حسنات با اصفهان را اشاعه فرهنگ اسلامی در میان مردم و جوانان، به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و نمایش گلچینی از فیلم های کوتاه روز سینمای ایران که علاقه‌مندان بتوانند به آسانی به آنها دسترسی داشته و آثار هنرمندان استان‌ها و شهرهای دیگر کشور را به راحتی ببینند، ذکرکرد.

سیفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فیلم های کوتاه به لحاظ مخاطب جزو فیلم های خاص محسوب می شوند اصولا این فیلم ها در جشنواره ها اکران می شوند.

گفتنی است امسال پنجمین سال همکاری حوزه هنری زنجان در زمینه اکران همزمان فیلم های کوتاه جشنواره حسنات اصفهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز