خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی استان زنجان:

با افزایش بیماران، خیریه‌ها ساماندهی شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۰۰

در این جلسه بر ضرورت حیاتی ایجاد مدیریت واحد کاربردی و نیاز هم اندیشی خیریه‌ها برای هدایت اصولی و ساماندهی آنان که در حال حاضر تعداد آنها و نیاز بیماران افزایش یافته، تاکید شد.

چهارمین جلسه شورای هماهنگی خیریه‌ها، جمشید وفا، رئییس جلسه، با اشاره به هماهنگی منطقی عملکرد خیریه‌ها، بر تبعات و نا هنجاری‌های جبران ناپذیر عدم هماهنگی آنان که باعثخدشه‌دار شدن اعتماد و باورهای مردمی که سرمایه اصلی خیریه‌ها است، تصریح شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، با توجه به هدف تشکیل شورای هماهنگی خیریه‌ها که جلوگیری از موازی کاری بوده و از طرفی نیز مجمع خیرین سلامت با اهداف و رسالت غیر سیاسی، غیر انتفاعی و غیر دولتی اداره می‌شود و اساسنامه و آئین نامه اجرایی آن نیز مشابه آئین نامه پیشنهادی شورای هماهنگی است بنابراین پیشنهادات جلسه قبلی با اکثریت آرا تصویب تصویب شد.

یادآور می‌شود هر یک از انجمن‌های خیریه استان نسبت به معرفی دو نفر از اعضاء واجد شرایط خود به عنوان نماینده تام الاختیار برای عضویت در هیئت امنای مجمع خیرین سلامت حداکثر تا تاریخ ۳۰/۷ / ۹۳ مراتب را به مجمع خیرین سلامت کتباً اعلام دارند تا اسامی معرفی شدگان در جلسه مجمع عمومی فوق العاده مطرح و پس از تصویب به هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان افزوده شوند.

در این جلسه پیشنهاد شد اعضاء جدید در انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت نیز کاندید و شرکت نمایند و با تکمیل و تلفیق آئین نامه اجرایی شورای هماهنگی و مجمع خیرین سلامت وظایف، اهداف، رسالت و برنامه‌‎های مدون خود را با اعمال مدیریت عالیه در جهت ایجاد هماهنگی، وحدت رویه، همسویی و همچنین حمایت معنوی و قانونی از فعالیت‌های کلیه انجمن‌های خیریه استان زنجان اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز