خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در مراسم روز پزشک خبرداد:

اضافه شدن ۷۰۰ تخت بیمارستانی در زنجان / / طرح تحول سلامت حاصل تعامل دولت و مجلس است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۶۰

در قالب این طرح، دستگاه‌ها دولتی می‌توانند اراضی مازاد خود را تغییر کاربری داده و نیازمندی‌های بیمارستانی خود رفع کنند.

استاندار زنجان گفت: طرح تحول سلامت، حاصل تعامل دولت و مجلس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، شامگاه دیروز شنبه(۱شهریور) در مراسم روز پزشک با تبریک روز پزشک اظهارداشت: پزشکان از اقشار زحمتکش و پرتلاش جامعه هستند.

انصاری با بیان اینکه پزشکان از اقشار دلسوز، تلاشگر و فعالین عرصه خدمات درمانی و سلامت استان هستند، یادآور شد: جامعه پزشکی نقش بی‌بدیلی در تامین سلامت جامعه و درمان مردم دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه پزشکان ویژگی‌هایی دارند که خیلی از صنوف واجد آن نیستند، تصریح کرد: جنس کار پزشکی این است که انسان را دلسوز مشکلات مردم بار می‌آورد‌.

استاندار زنجان در ادامه گفت: وقتی حوادثی در کشور اتفاق می‌افتد، پزشکان داوطلبانه در این عرصه‌ها حضور می‌یابند.

وی با اشاره به نقش پزشکان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: در این دوران نیز پزشکان نقش بی‌بدیلی را در فعالیت‌های داوطلبانه داشتند.

این مسئول با بیان اینکه فداکاری پزشکان در مسائل انقلابیون از منظر انسانی در نوع خود بی‌نظیر بود، یادآور شد: جامعه پزشکی در همه شهر‌ها از چنین ویژگی‌هایی برخوردار هستند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه وقتی مراحل درمان طی می‌شود، مردم قدر‌دان خدمات پزشکان هستند، ادامه داد: بزرگ‌ترین سرمایه جامعه پزشکی قدردانی مردم از خدمات پزشکان است.

انصاری با بیان اینکه همکاری و همیاری جامعه پزشکی در اجرای طرح تحول سلامت جدی و تاثیرگذار بود، افزود: شرایط دشورا اجرای این طرح در ابتدا مشاهده می‌شد.

طرح تحول سلامت حاصل تعامل دولت و مجلس است

وی اجرای طرح تحول سلامت را حاصل تعامل دولت و مجلس عنوان کرد و گفت: بهبود چشمگیر در تامین سلامت مردم نشان داد که می‌توان برای منابع کشور تصمیم درستی اخذ کرد.

مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه اگر درک شرایط جامعه و ماموریت و مسئولیت جامعه پزشکی و همکاری دانشگاه‌ها نبود، موفقت طرح تضمین شده نبود، ادامه داد: امیدواریم در مراحل بعدی نیز این گام‌های مطلوبتری برداشته شود.

استاندار زنجان با اشاره به ارائه مدل افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان زنجان به عنوان نمونه کشوری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش قابل توجهی از مشکلات استان در بخش درمان حل می‌شود.

اضافه شدن ۷۰۰ تخت بیمارستانی در زنجان

انصاری با اشاره به اضافه شدن ۷۰۰ تخت بیمارستانی در زنجان تا سه سال آینده، افزود: در قالب این طرح دستگاه‌ها دولتی می‌توانند اراضی مازاد خود را تغییر کاربری داده و نیازمندی‌های بیمارستانی خود رفع کنند.

وی با بیان اینکه مجتمع خدماتی در ضلع جنوبی بیمارستان ولیعصر زنجان احداثمی‌شود، افزود: از منابع مالی این پروژه به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود.

این مسئول با اشاره فروش زمین‌های مازاد دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: با در آمد حاصل از فروش زمین‌های دانشگاه، به مجموع دانشکده‌های استان اضافه می‌شود.

استاندار زنجان در پایان با بیان اینکه در دوره ۱۰ ساله مشکل کمبود تخت بیمارستانی استان حل می‌شود، یادآور شد: اراضی و زمین‌های این دانشگاه تبدیل به مجتمع‌های فاخر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز