خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد:

توسعه و پویایی در گرو همدلی جامعه کارگری با مسئولین استان است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۳۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اهمیت نیروی کار در توسعه جوامع، گفت: همدلی جامعه کارگری و مسئولین زمینه ساز توسعه و پویایی این استان زنجان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: انتخاب برگزیدگان جامعه کارگری استان‌ها بر اساس شاخص‌های مختلف از جمله وجدان کاری، انضباط اجتماعی، ارزش گذاری به کارگران کارآمد و متعهد، و مسئولیت پذیری در امر تولید با رعایت قانون کارانجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» احمد غریوی، امروز سه شنبه(۹اردیبهشت) در پنجمین روز از هفته کارگر در مراسم برگزاری جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان زنجان، با اشاره به اینکه تعاونی‌ها نقش بسزایی در تولید و توسعه اقتصادی جوامع دارند، گفت: باید زمینه لازم برای فعالیت تعاونی‌ها در عرصه‌های مختلف تولید فراهم شود.

غریوی، از تعاونی‌ها به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های اقتصاد در جوامع امروز نام برد وخاطر نشان شد: کارگران به عنوان سرمایه انسانی از عوامل مهم و تاثیرگذاردر راستای پویایی تولید واقتصاد کشور‌ها محسوب می‌شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در ادامه تحقق بند چهار اصل سوم قانون اساسی را از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران نمونه در استان‌ها عنوان کرد واظهارداشت: تحقق سند چشم انداز افق ۱۴۱۴در راستای نیل به جامعه دانش محور، تاکید بر سرمایه‌های انسانی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خودباوری، اهتمام و ابتکار برای ارتقا کیفیت، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اجرای ماده ۱۶۵۶ قانون کارو بسترسازی برای تبادل اطلاعات از جمله این اهداف در برگزاری جشنواره است.

غریوی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: انتخاب برگزیدگان جامعه کارگری استان‌ها بر اساس شاخص‌های مختلف از جمله وجدان کاری، انضباط اجتماعی، ارزش گذاری به کارگران کارآمد و متعهد، ومسولیت پذیری در امر تولید با رعایت قانون کارانجام می‌گیرد.

همچنین وی یادآورشد: ترغیب کارگران به رعایت ارزش‌های اسلامی و سازمانی، توسعه فرهنگ کار و انجام فعالیت‌های مختلف اقتصادی تولیدی بنا بر تعامل و نه تقابل از دیگر شاخص‌ها ومعیارهای مورد نظر در انتخاب منتخبین جامعه کارگری در جشنواره امتنان است.

گفتنی است در پایان این مراسم از منتخبین جامعه کارگری استان زنجان در بخش‌های مختلف در حوزه‌های، کارگر نمونه، تلاشگر نمونه، کارگر واحد نمونه، کارگر کارگروه نمونه، همچنین نفرات بر‌تر مسابقات قرآن و ورزشکار نمونه تجلیل به‌عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز