خبرگزاری کار ایران

در جلسه تنظیم بازار استان مطرح شد:

قیمت‌ها کنترل می‌شوند و با افراد متخلف برخورد خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۰۰

توزیع سبد کالا مانند گذشته نخواهد بود و فقط افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که تحت فشار اقتصادی هستند از اقلام سبدکالا برخوردار خواهند شد.

استاندار زنجان، گفت: باید سازمان صنعت و معدن تا قبل از پایان هفته یک بازرسی ویژه از علت افزایش قیمت‌ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» جمشید انصاری، در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه در کنترل قیمت‌ها جدی و با افراد متخلف برخورد می‌شود، اظهار داشت: استان زنجان در خصوص کنترل تورم نسبت به سایر استان‌ها ۶.۵ درصد موفق‌تر عمل کرده است.

انصاری، با بیان اینکه طبق گزارش ارائه شده میوه شب عید سال گذشته حدود دوبرابر نیاز واقعی در استان تامین شده بود گفت: باید از سال آینده تامین میوه‌های شب عید با نیازهای واقعی صورت گیرد تا دولت در پرداخت یارانه باقیمانده میوه دچار هزینه اضافی نشود.

استاندار زنجان، بر ساماندهی فضای عمومی نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره تاکید کرد و یادآورشد: متولیان نباید در زمان نمایشگاه صرفا بر قیمت‌ها نظارت داشته باشند و تبلیغات غرفه‌های نمایشگاه باید در چارچوب خاصی از مقررات قرار گیرد.

انصاری، در ادامه با اشاره به افزایش قیمت ۱۶قلم کالا نسبت به فروردین ماه سال گذشته گفت: باید سازمان صنعت و معدن تا قبل از پایان هفته یک بازرسی ویژه از علت افزایش قیمت‌ها داشته باشد.

مقام عالی دولت در زنجان، با بیان اینکه در کنترل قیمت‌ها جدا با افراد متخلف برخورد می‌شود، گفت: استان زنجان در خصوص کنترل تورم نسبت به سایر استان‌ها ۶.۵درصد موفق‌تر عمل کرده است.

استاندار زنجان، از توزیع پنج مرحله سبدکالا در سال جدید خبر داد و گفت: توزیع سبد کالا مانند گذشته نخواهد بود و فقط افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که تحت فشار اقتصادی هستند از اقلام سبدکالا برخوردار خواهند شد.

انصاری، در ادامه با بیان اینکه افزایش قیمتهای مراکز ارائه دهنده خدمات باید تحت کنترل شورای تامین استان باشد، اضافه کرد: برخی از قیمت‌های کالاهای اساسی که در فروردین ماه بی‌رویه افزایش یافته است باید مجدد بررسی شود.

در ادامه جلسه معصومی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از۱۵اسفند لغایت ۱۵فروردین ۹۳۰۴پرونده مورد بازرسی قرار گرفته که ۳۲۴موردآن با ارزش مالی یک و نیم میلیارد ریال منجر به تشکیل پرونده شده است.

معصومی آمار جامعه هدف سبدکالا در مرحله اول را ۱۸۳۷۶۶خانوار اعلام کردو افزود: توزیع سبد کالا در ۶فروشگاه استان انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، در پایان به نوسانات قیمت کالاهای اساسی اشاره کرد وافزود: از مجموع کالاهای اساسی ۲۸مورد بدون تغییر قمیت، ۱۶مورد افزایش قیمت و هیچ موردی کاهش قیمت داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز