خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا استان زنجان خبرداد؛

افتتاح چندین طرح آبرسانی در شهرستان سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۱۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت، طرح آبرسانی به روستای ویر در شهرستان سلطانیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، اظهار داشت: برای اجرای این طرح یک حلقه چاه به عمق ۱۸۰ متر و با دبی ۱۵ لیتر در ثانیه حفر شده است. وی افزود: برای بهره برداری از این طرح مبلغ 8700 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: پیش از این اهالی روستای ویر با جمعیتی افزون بر ۴ هزار نفر با کمبود آب آشامیدنی مواجه بودند که با اجرای این طرح، مشکل کمبود آب در ویر بصورت کامل رفع شد.

وی، گفت: طرح آبرسانی به روستای ساریجالو از توابع شهرستان سلطانیه نیز با تکمیل ایستگاه سرچاهی،  برق رسانی و احداث ایستگاه پمپاژ  به بهره برداری رسید.

جزءقاسمی، گفت: این طرح با تامین اعتبار 2500 میلیون ریال از سوی شرکت آبفا، ۸۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد علوی و با مشارکت دهیاری ساریجالو بهره برداری شد.

این مقام مسئول خرید و نصب دستگاه تله متری، راه اندازی دستگاه کلر زن و برق رسانی به مخزن ذخیره آب روستای کاکاباد را از دیگر برنامه های شرکت آبفا در هفته دولت عنوان کرده و گفت: برای اجرای این سه طرح در مجموع اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

جزءقاسمی، اضافه کرد: با افزایش دیماند برق چاه آب روستای بوئین، خرید و راه اندازی دستگاه کلر زن، تله متری و برق رسانی مخزن این روستا با اعتبار2500 میلیون ریال، از جمله دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان سلطانیه برشمرد.

وی، در  تشریح برنامه های هفته دولت در شهرستان سلطانیه یادآورشد: امسال ۱۶ کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای شکور آباد، نادر آباد،ارجین، اولنگ و چمه احداث شده و ۴ کیلومتر شبکه توزیع آب نیز در شهر سلطانیه و روستاهای این شهرستان اصلاح و یا توسعه یافته است.

این مسئول یادآور شد: امسال در شهرستان سلطانیه آبرسانی به ۳ روستا به بهره برداری خواهد رسید و آبرسانی به  ۸ روستای دیگر نیز در دست اجرا می باشد .

 به گزارش ایلنا؛  شهرستان سلطانیه در فاصله ۴۱ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار داشته و جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز