خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای نیشابور خبر داد؛

حفر دهمین چاه آب نیشابور برای تامین کسری ۴۵۰ لیتر برثانیه آب شرب

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۹۴۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور از پایان عملیات حفاری دهمین چاه آبرسانی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر تمیز در این خصوص گفت: در راستای تامین کسری ۴۵۰ لیتر بر ثانیه توان تولید در شهرستان نیشابور عملیات حفاری دهمین حلقه چاه در نیشابور به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: عملیات حفر و تجهیز ۲۰ حلقه چاه در نیشابور با تحت پوشش داشتن ۴ شهر و ۳۲۰ روستا از دی ماه سال گذشته از محل اعتبارات عمرانی، محرومیت زدایی و جاری شرکت آبفا برنامه ریزی شده که تا کنون ۵ حلقه در روستاها و ۵ حلقه در شهرها حفر شده است.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد چاه‌ها، ۶ حلقه چاه با دبی استحصالی ۱۲۰ لیتر برثانیه در شهر نیشابور و روستاها تجهیز و وارد مدار بهره برداری شده است. 

مدیرعامل آبفای نیشابور اظهار داشت: این چاه به مدت ۲۰ سال به دلیل عدم اطمینان از آبدار بودن سفره زیر زمینی، بعد از آخرین حفاری در سال ۱۳۸۲ ازمدار بهره برداری خارج شده بود که پس از بررسی و مهندسی مجدد توسط همکاران حفاری صورت پذیرفت که خوشبختانه بر اساس پمپاژ، امکان استحصال دبی بالغ بر ۴۰ لیتر برثانیه را خواهد داشت که در راستای حفظ شرایط پایدار چاه، دبی استحصال به میزان  ۲۵ لیتر برثانیه در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز