خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

جمع آوری ۳ میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۰۴

جمع آوری ۲۵۳ هزار ریال کمک مردمی در طرح رضوان، ۵۰۰ هزار ریال در قالب احسان ساخت مسجد، ۱۱۰ هزار ریال در طرح احسان دانش آموز و ۵۰۰ هزار ریال نذر نیز از دیگر اقداماتی است که در خانه انفاق زنجان انجام شده است.

زنجان _ ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: تا پایان امسال ۴ میلیون ریال نیز فطریه سادات در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، امروز با اشاره به جمع‌آوری ۲۰ میلیون ریال کمک مردمی در قالب جشن نیکوکاری و ۲۶ میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها در خانه انفاق زنجان عنوان کرد: تا پایان آبان امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال زکات و یک میلیون و ۵۵۰ هزار ریال در قالب طرح رد مظالم جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه به جمع‌آوری ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کمک مردمی در طرح یاسین نیز اشاره داشت و گفت: تعداد حامی جذب شده در این طرح شش نفر و ایتام واگذار شده هشت نفر است.

حسنلو جذب سه نیروی افتخاری و توزیع پنج صندوق کوچک را از دیگر کارکردهای خانه انفاق طی هشت ماهه گذشته از سال جاری عنوان کرد و افزود: طی این مدت در طرح آزاد سازی زندانیان نیز ۳۹ میلیون و ۶۶۳ هزار ریال کمک جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه میزان فطریه جمع آوری شده در این مرکز را ۵۰ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال اعلام کرد و گفت: تا پایان امسال ۴ میلیون ریال نیز فطریه سادات در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

این مسئول به جمع آوری ۴۷ میلیون و ۲۲۱ هزار ریال کفاره نیز در این مرکز نیکوکاری اشاره داشت و گفت: مبلغ صدقات جمع آوری شده نیز ۳۳ میلیون و ۱۵۵ هزار ریال برآورد شده است.

وی در ادامه از جمع آوری ۹۳ میلیون و ۴۳۷ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا خبر داد و گفت: همچنین در قالب طرح کوثر نیز ۷ میلیون ریال کمک مردمی تا پایان آبان امسال جمع آوری شده است.

حسنلو به جمع آوری ۶۲ میلیون و ۸۴۲ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین نیز اشاره داشت و تصریح کرد: تعداد حامیان جذب شده در این طرح تا پایان آبان امسال ۲۴ نفر و تعداد فرزند واگذار شده نیز ۲۶ نفر است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به جمع آوری ۳۹۸ میلیون ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان در قالب طرح‌های مختلبف اشاره کرد و اذعان داشت: جمع آوری ۲۵۳ هزار ریال کمک مردمی در طرح رضوان، ۵۰۰ هزار ریال در قالب احسان ساخت مسجد، ۱۱۰ هزار ریال در طرح احسان دانش آموز و ۵۰۰ هزار ریال نذر نیز از دیگر اقداماتی است که در خانه انفاق زنجان انجام شده است.

این مسئول همچنین به جمع آوری ۱۲ میلیون ریال کمک مردمی در طرح احسان حسینی و ۲۶ میلیون ریال در قالب کمک به زلزله زدگان اشاره داشت و گفت: در مجموع تا پایان آبان امسال ۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان در قالب اجرای طرح‌های مختلف جمع آوری شده است.

وی در پایان با تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان، خیرین و نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی تقدیر کرد و از آن‌ها خواست در ادامه سال نیز کمیته امداد را در ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف این نهاد همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز