خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

کمک ۶ میلیارد ریالی خیرین به مددجویان در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۴۸

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک ۶ میلیارد ریالی خیرین به مددجویان این نهاد در خانه انفاق خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک ۶ میلیارد ریالی خیرین به مددجویان این نهاد در خانه انفاق خبر داد.
به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو با اعلام این خبر اظهار کرد: خانه انفاق یک مرکز نیکوکاری است که دو سال قبل در راستای تسهیل امور خیرین و حامیان ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته در قالب طرح اکرام ایتام ۳۶۰ حامی جذب و ۴۲۹ یتیم واگذار شد، بیان کرد: در این راستا ۴ میلیارد و ۳۶۵ میلیون و ۲۴۵ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری ۴۳ میلیون و ۷۲۲ هزار ریال کمک مردمی در طرح آزادسازی زندانیان تصریح کرد: این مبلغ از سوی ۹ حامی برای آزادسازی زندانیان اهدا شد.
این مسئول در ادامه با اشاره به جمع‌آوری ۵۱ میلیون و ۳۵۷ هزار ریال فطریه عام در خانه انفاق توضیح داد: همچنین طی مدت مذکور ۴ میلیون و ۵۲۷ هزار ریال فطریه سهم سادات و ۵۰ میلیون ریال نیز کفاره جمع‌آوری شده است.
حسنلو توزیع ۹۸ عدد صندوق صدقه را از دیگر کارکردهای خانه انفاق طی سال گذشته عنوان کرد و گفت: در این مدت ۵۳ میلیون و ۶۱۲ هزار ریال صدقه در خانه انفاق جمع‌آوری شد.
وی در ادامه با اشاره به جذب ۱۶ حامی و جمع‌آوری ۱۶۴ میلیون و ۹۱۹ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا طی سال گذشته اظهار داشت: طی این مدت ۵۸ میلیون و ۷۱۷ هزار ریال کمک مردمی در طرح کوثر جمع‌آوری شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود جمع‌آوری ۷ میلیون و ۳۷۶ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان و ۱۲۸ میلیون ریال در قالب طرح محسنین را نیز از دیگر کارکردهای خانه انفاق اعلام کرد و ابراز داشت: سال گذشته ۳۲ حامی در قالب طرح محسنین جذب و ۳۴ فرزند نیز در این طرح واگذار شد.
این مسئول همچنین با اشاره به جمع‌آوری ۱۰میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نذورات مردمی در خانه انفاق زنجان تصریح کرد: سال گذشته در قالب حج فقرا نیز ۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.
حسنلو با اشاره به اینکه سال گذشته برای اطعام و افطار نیازمندان و مددجویان امداد ۵۶ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق جمع‌آوری شد، اظهار داشت: طی این مدت ۳ میلیون و ۷۱ هزار ریال در طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج)، ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال در طرح رد مظالم و ۵ میلیون و ۵۹۹ هزار ریال نیز در قالب کمک به مناطق محروم جمع‌آوری شد.
وی همچنین با اشاره به جذب هشت نیروی افتخاری در خانه انفاق و جذب پنج حامی در قالب طرح ماعون اضافه کرد: سال گذشته در طرح احسان تاج گل نیز ۱۱ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری سال گذشته را ۴۳۱ میلیون و ۳۰۱ هزار ریال اعلام کرد و گفت: در این مدت در طرح جشن عاطفه‌ها نیز ۲۶ میلیون و ۲۷۱ هزار ریال و در قالب طرح احسان حسینی ۱۳ میلیون و ۲۹۹ هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.
این مسئول در ادامه جمع‌آوری ۲۷ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال کمک و جذب ۱۱ حامی و واگذاری سه فرزند در قالب طرح یاسین را از کارکردهای این مرکز طی سال گذشته بیان کرد و اظهار داشت: سال گذشته به ترتیب در قالب طرح احسان زائر، کمک به زلزله زدگان، احسان دانش‌آموز، طرح طا‌ها و در قالب نذر، ۱۲۴ هزار ریال، ۲۶ میلیون و ۵۲۸ هزار ریال، ۱۴۸ هزار ریال، یک میلیون ریال و ۵ میلیون ریال جمع‌آوری شد.
حسنلو در پایان مبلغ کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در این مرکز را طی سال گذشته ۴۲۲ میلیون و ۲۵۶ هزار ریال اعلام کرد و بیان داشت: در مجموع طی سال گذشته ۵ میلیارد و ۹۸۷میلیون و ۹۱۱ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.
وی در پایان با تقدیر از مردم استان به دلیل همکاری مطلوب در طرح‌های اجرایی کمیته امداد در خانه انفاق زنجان از آن‌ها خواست درسال جاری نیز امداد را در خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز