خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر زنجان:

مدیریت شهروند محوری از ویژگی های اصلی شهرداران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۱

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به ویژگی‌های اصلی شهردار شهر گفت: توسعه مدیریت شهری و شهروند محوری از این ویژگی‌هاست.

زنجان _ ایلنا: رئیس شورای شهر زنجان گفت: اجرای پروژه‌های نیمه تمام شهر باید در دستور کار شهردار منتخب قرار گیرد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، آراز ضیایی امروز یکشنبه(۳ آذر) در مراسم معارفه شهردار زنجان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: شهرداری که از سوی اعضای شورای شهر انتخاب می‌شود در حقیقت منتخب مردم است.

وی با اشاره به اینکه شهرداران باید با مدیریت شهری در راستای توسعه و عمران شهر‌ها گام بردارند، ادامه داد: همراهی شورا‌ها با شهرداران می‌تواند به توسعه عمران شهری سرعت ببخشد.

این مقام مسئول افزود: رضایتمندی مردم از خدماتی که از سوی شهرداری ارائه می‌شود می‌تواند موجب دلگرمی شهرداران در ارائه خدمات بیشتر شود.

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های خدماتی در پاسخ به نیازهای واقعی مردم تعریف شود، ادامه داد: یکی از ابتکارات شهردار این است که نه تنها باید به ارائه خدمات عمرانی بپردازد بلکه از مشارکت مردم نیز در ارائه خدمات بیشتر بهره بگیرد.

ضیایی با اشاره به ویژگی‌های اصلی شهردار شهر گفت: توسعه مدیریت شهری و شهروندمحوری از این جمله ویژگی‌هاست.

این مقام مسئول ترغیب مردم در مشارکت اداره شهر را یکی از مطالبات شورای شهر عنوان کرد و یادآور شد: اجرای پروژه‌های نیمه تمام شهر باید در دستور کار شهردار منتخب قرار گیرد.

وی همچنین در پایان ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی را مورد تاکید قرار داد و گفت: طرح بازیافت زباله با جذب سرمایه گذار، کاهش معضل ترافیک، برقراری عدالت اجتماعی شهری در ارائه خدمات و گسترش زیرساخت‌های جذب گردشگر از دیگر خواسته‌های اعضای شورای شهر از شهردار جدید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز