خبرگزاری کار ایران

واکنش شهردار رشت به حاشیه های انتخاب خود در مقام شهرداری؛

اجازه دهیم تا قانون و قانونگرایی چراغ راهمان باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۸۱

در پی حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون انتخاب شهردار رشت و حجم عظیم فعالیت های رسانه های موافق و مخالف وی در گیلان، شهردار رشت خواستار تمکین به قانون شد.

شهردار رشت گفت:بر این باورم که فصل الخطاب قانون است و حال که اعضای محترم شورای چهارم به من اطمینان کرده اند، اجازه دهیم تا قانون و قانونگرایی چراغ راهمان باشد و از تکرار تجربه تلخ عدم تمکین به قانون که در سطح ملی رخ داد پرهیز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت محمد علی ثابت قدم اظهار داشت: پس از اعتماد شورای چهارم رشت به اینجانب به عنوان شهردار رشت متاسفانه شاهد این بودیم که برخی از موافقان و مخالفان این انتخاب در طول هفته گذشته اقدام به انتشار مطالبی در تایید یا رد این بنده حقیر نمودند و اقدام به پاسخ دادن مطالب یکدیگر کردند.

وی افزود: اینجانب به عنوان کوچکترین شهروند این شهر از تمامی افراد و رسانه های موافق و مخالف اعم از روزنامه ها و فضای مجازی، دست اندرکاران مدیریت شهری و مردم شریف، خواهشمندم تا با ادامه این روند افکار عمومی را جریحه دار نکنند و بنا بر سفارش موکد بزرگان استان و نهاد های ذیربط دست در دست هم در جهت همدلی و اتحاد بیشتر برای آبادانی رشت بکوشیم.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: از برادران عزیزم که در عرصه رقابت تنگاتنگ کسب کرسی شهرداری رشت همراه بودیم تشکر میکنم و دستشان را به گرمی می فشارم و میدانم که در این عرصه با تجربیات و کمکهای ارزشمندشان مرا یاری خواهند کرد.

ثابت قدم گفت: به شخصه همیشه منتقدین را سرمایه ای ارزشمند میدانم زیرا که به من راه و رسم زندگی آموختند و از موافقین این انتخاب به خاطر حمایتهای بی دریغشان سپاسگزارم اما به جهت منافع شهر و شهروندان و حفظ و آرامش فضای شهر خواهشمندم تا با سعه صدر خود و همدلی به مجموعه شهرداری و شهردار رشت کمک کنند تا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با مدیریتی جهادی بتوانند با تکیه به همت ۱۵ عضو شورای شهر و حمایت شهروندان روزهای بهتری را برای این شهر رقم زنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز