خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد پاسخگویی به سوالات و مشاوره حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

جوانان بیشترین مراجعین خدمات مشاوره‌ای حسینیه اعظم بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۱۵

مسئول واحد پاسخگویی به سوالات و مشاوره حسینیه اعظم زنجان گفت: بیشترین گروه سنی خدمات مشاوره‌ای در حسینیه اعظم ۱۷ تا ۳۵ سال و اکثریت دانشجو و دارای تحصیلات عالی بودند.

زنجان _ ایلنا: مسئول واحد پاسخگویی به سوالات و مشاوره حسینیه اعظم زنجان گفت: دلیل استقبال مردمی و مراجعین به این واحد نامگذاری آن به نام سرور شهیدان و وابستگی آن به حسینیه اعظم است که سبب می‌شود مراجعین با اعتقاد قلبی و اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری مشکلات خود را با مشاوران در میان بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام تقی‌لو، مسئول واحد پاسخگویی به سوالات و مشاوره حسینیه اعظم زنجان، امروز در گفتگو با خبرنگارایلنا در زنجان گفت: جوانان بیشترین مراجعین مشاوره این واحد و موضوعات خانواده و ازدواج، روابط دختر و پسر، هویت، نذر و خمس بیشترین نیازهای مشاوره این مراجعین در یکسال گذشته بوده‌اند.

وی با بیان این نکته که فقط در ایام محرم سال گذشته بیش از ۸۰۰ سوال و مشاوره توسط این مرکز پاسخگویی شده است، ادامه داد: امسال در این بخش از اساتید برجسته حوزه علمیه که تخصص‌های علمی کلام، روان‌شناسی، تاریخ و سیره پیشوایان دینی را دارند بهره‌گیری شده است.

تقی‌لو تصریح کرد: واحد مشاوره حسینیه اعظم، مشاوره خانواده زوج درمانی را در دستور کار خود دارد و چنین واحد مشاوره‌ای هنوز در استان وجود ندارد.

مسئول واحد پاسخگویی به مسائل دینی و مشاوره حسینیه اعظم گفت: این واحد در ایام محرم از ساعت ۱۶ الی ۲۴ و در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ شب پاسخگوی مراجعین است.

حجت‌الاسلام تقی‌لو با بیان این موضوع که این واحد آماده پاسخگویی به شبهات دینی و سوالات مذهبی مراجعین هم هست، یادآور شد: دلیل استقبال مردمی و مراجعین به این واحد نامگذاری آن به نام سرور شهیدان و وابستگی آن به حسینیه اعظم است که سبب می‌شود مراجعین با اعتقاد قلبی و اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری مشکلات خود را با مشاوران در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز