خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق است، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ احسان دارند.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: اخیرا اصحاب رسانه به استقبال جشن عاطفه‌ها رفته و کمک‌های خود را به صورت نمادین تقدیم کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، ‌ با تقدیر از همراهی رسانه‌های استان در اجرای برنامه‌های مختلف توسط کمیته امداد اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان رسانه‌ها همکاری مطلوبی با کمیته امداد در پیشبرد اهداف این نهاد دارند.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب خبرنگاران در برنامه‌های مختلف کمیته امداد اضافه کرد: اخیرا اصحاب رسانه به استقبال جشن عاطفه‌ها رفته و کمک‌های خود را به صورت نمادین تقدیم کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در این مراسم قریب به ۴ میلیون ریال کمک غیرنقدی و ۷۰۰ هزار ریال کمک نقدی جمع‌آوری شد، اذعان داشت: امیدواریم با این اقدام فرهنگ کمک‌رسانی به نیازمندان بیش از پیش در جامعه ترویج پیدا کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ احسان و انفاق در جامعه است، از خبرنگاران و رسانه‌های استان خواست، کمیته امداد را در انجام این رسالت همراهی کنند.

امسال جشن عاطفه‌ها روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم مهر ماه در مدارس، مساجد و معابر و مصلی‌های برگزاری نماز جمعه در استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز