خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات کشور خبر داد؛

حرفه امدادگری جزو مشاغل سخت و زیان‌آور قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۳۶

یکی از برنامه های سازمان امداد ونجات کشور این است که با مجلس شغل امدادگری را در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دهیم و هم اکنون این طرح قانونی به مجلس ارائه شده است.

رییس سازمان امداد و نجات کشور در همایش طرح جهادی تربیت ۲۰هزار امدادگر استان آذربایجان غربی، گفت: به زودی با کمک نمایندگان مجلس شغل امدادگری در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور قرار می گیرد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، «کولیوند» با تقدیر از عملکرد مثبت جمعیت این استان، بر لزوم توان افزایی و علمی گرایی امدادگران و استفاده از دانش و تکنولوژی جدید در برخورد با حوادثتاکید کرد و گفت: یکی از برنامه های سازمان امداد ونجات کشور این است که با مجلس شغل امدادگری را در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دهیم و هم اکنون این طرح قانونی به مجلس ارائه شده است.

وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم باید بر توان‌افزایی و علمی‌گرایی امدادگران و استفاده از دانش و تکنولوژی جدید در چهارچوب محورهای ذکر شده توجه نماییم و با درنظرگرفتن تمهیدات لازم زمینه بهره مندی امدادگران از این اهداف را فراهم آوریم.

رییس سازمان امداد و نجات کشور در بخش دیگری از سخنان خوداز ارائه طرحی دیگر برای جانبازان و شهدای امدادگر به مجلس شورای اسلامی خبر داد گفت: این طرح در راستای ارتقای منزلت اجتماعی و معنوی عملکرد امدادگران در سطح جامعه و توجه به ایثارها و ازخودگذشتگی‌های این قشر زحمت‌کش به مجلس ارائه شده است.

کولیوند در ادامه در مورد سابق امدادگری همچون سابقه عضویت در بسیج برای کسر خدمت سربازی با عنوان سربازامدادگر نیز گفت: این طرح نیزدر دست بررسی است وممکن است با مخالفت هایی روبه رو شود ولی برای قدردانی از زحمات امدادگران و تشویق حضور مردم در سازمان امدادونجات تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم بست.

وی همچنین خبر از تقویت ناوگان امدادهوایی کشور داد و خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار لازم، قادر خواهیم بود تعداد قابل قبولی هلی‌کوپتر برای تجهیز پایگاه های امدادهوایی استان ها از جمله آذربایجان غربی خریداری نماییم تا کیفیت امدادرسانی در حوادثرا بالا ببریم.

رییس سازمان امداد و نجات کشور گفت: ساماندهی و تقویت انبارهای امدادی و تجهیز پایگاه های امدادی با تکنولوژی جدید در دستور کارمان قرار دارند که با مساعدت مسئولین، خواهیم توانست خدماتی با رضایت بخشی بیشتر به هموطنان آسیب دیده ارائه نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز