خبرگزاری کار ایران

روز دوشنبه؛

انتخابات انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهر رشت برگزار شد

کد خبر : ۱۲۸۲۳۳

چکیده: «اولین دوره از انتخابات اعضای اصلی انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهر رشت بعد اظهر روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه ماه سال جاری با حضورنماینده اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی در محل خانه کارگر رشت در استان گیلان برگزار شد».

اولین دوره ازانتخابات اعضای اصلی هیئت مدیره و بازرسین انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهر رشت، برگزارشد.
به گزارش ایلنا، خانه کارگر استان گیلان اعلام کرد: اولین دوره از انتخابات اعضای اصلی انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهر رشت بعد اظهر روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه ماه سال جاری با حضورنماینده اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی در محل خانه کارگر رشت در استان گیلان برگزار شد.
این گزارش حاکی است، در رای‌گیری برگزار شده در ‌‌‌‌نهایت به ترتیب آرا آقایان «علی باز یار با ۳۳۳ رای» «منوجهر حسنی با ۳۳۲ رای»، «علی هادی‌پور با ۳۰۸ رای»، «محمد احمدی با ۲۶۶ رای»، «مهدی آقازاده با ۲۶۶ رای»،، به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و «هادی عادلی با۲۴۷ رای» و «هاشم جعفری با ۲۴۲ رای» به عنوان اعضای عدل البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین آقایان «مهرداد عاقل منش» و «امیر جعفری» به عنوان بازرسین انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهر رشت انتخاب شدند.
برابر اساسنامه انجمن‌های صنفی کارگرتان ساختمانی، مدت زمان اعتبار هیت مدیره و هیات بازرسین بمدت سه سال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز