خبرگزاری کار ایران

امروز در عسلویه رخ داد:

تجمع ۷۰ کارگر مجتمع گاز پارس جنوبی در اعتراض به کاهش مزدشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۱

چکیده: ‌کارگران تعمیرکار مجتمع گاز پارس جنوبی به کاهش چند صد هزار تومانی مزدشان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اعتراض کردند.»

۷۰ کارگر تعمیرکار مجتمع گاز پارس جنوبی در اعتراض به کاهش چند صد هزار تومانی مزدشان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تجمع کردند.

یکی از نمایندگان کارگران که نخواست نامش فاش شود با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این ۷۰ کارگر به نمایندگی از سایر کارگران تعمیرکار با ترک محل کارشان، در مقابل دفتر مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی تجمع کردند.

وی ادامه داد: تعدادی از کارگران به در خواست رئیس حراست مجتمع به دیدار وی رفتند و آقای عباسی در این جلسه وعده داد مشکل حقوق کارگران تا ۳ روز دیگر حل می‌شود.

وی در تشریح مشکلات کارگران تعمیر کار مجتمع گاز پارس جنوبی، بیان کرد: حقوق ۵۰۰ کارگر تعمیرکار این مجتمع به بهانه تبدیل وضعیتشان از قراردادی به رسمی، از ابتدای اردیبهشت ماه بین ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان کاهش یافته است.

وی ادامه داد: کارگران در شهریور ماه در خصوص مشکلات شان به مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیران عامل پالایشگاه‌های این مجتمع و حتی وزیر کار نامه نوشتند و هنگامی که نتیجه نگرفتند در اواخر‌‌ همان ماه با جمعیتی ۸۰ نفره در مقابل دفتر شعبانپور مدیر عامل وقت مجتمع گاز پارس جنوبی تجمع کردند.

وی افزود: آقای شعبان‌پور وعده داده بود حقوق کارگران تا پایان مهر ماه به حالت عادی باز گردد و حتی در تاریخ ۲ مهر ماه در این خصوص، بخشنامه‌ای را صادر کرد، اما فیش‌های حقوقی آبان ماه کارگران نیز، تغییری با ۶ ماه گذشته نکرد و همین امر سبب شد کارگران امروز در اعتراض به ادامه وضعیت شان تجمع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز