خبرگزاری کار ایران

امروز برای دومین بار رخ داد:

تجمع کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی در اعتراض به کاهش مزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۳۰

چکیده: ‌ «۲۸۰ کارگر واحد تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی که به کاهش چند صد هزار تومانی مزدشان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری معترض‌اند، از صبح امروز(۱۱ آذر ماه) با ترک محل کارشان، در مقابل دفتر مدیر عامل مجتمع تجمع کرده‌اند.»

۲۸۰ کارگر واحد تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی امروز در اعتراض به کاهش چند صد هزار تومانی مزدشان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، برای دومین بار تجمع کردند.

یکی از نمایندگان کارگران که نخواست نامش فاش شود با اعلام این خبر به ایلنا گفت: ۲۸۰ کارگر واحد تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی که به کاهش چند صد هزار تومانی مزدشان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری معترض‌اند، از صبح امروز(۱۱ آذر ماه) با ترک محل کارشان، در مقابل دفتر مدیر عامل مجتمع تجمع کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ کارگر واحد تعمیرات وضعیتی مشابه دارند، ادامه داد: نیروهای حراست پس از گذشت ۲ ساعت از شروع تجمع از کارگران خواستند متفرق شوند اما کارگران به تجمع‌شان ادامه دادند.

به گفته این نماینده کارگری، با ادامه تجمع، جلسه‌ای با حضور مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیران عامل پالایشگاه‌های این مجتمع و ۵ نفر از نمایندگان کارگران برگزار شد.

وی تصریح کرد: مدیرعامل در این جلسه عنوان کرد فقط می‌تواند ۷۵ درصد از حقوق کسر شده کارگران در آبان ماه را به آن‌ها پرداخت کند و از ماه‌های آتی نیز، همین مبلغ به حقوق کارگران اضافه می‌شود.

به گفته این نماینده کارگری، هیچ یک از نمایندگان کارگران از وعده‌های مدیران حاضر در جلسه قانع نشدند و تجمع کارگران تا زمانی که از پرداخت همه معوقاتشان اطمینان پیدا کنند ادامه خواهد داشت.

گفتنی است کارگران معترض در تاریخ ۳ آذر ماه نیز برای پیگیری مطالبه صنفی شان در مقابل دفتر مدیر عامل تجمع کرده بودند که آقای عباسی رئیس حراست به آن‌ها وعده داد مشکل حقوق شان تا ۳ روز دیگر حل می‌شود. امری که البته اتفاق نیفتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز