خبرگزاری کار ایران

کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه‌ها منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۸۴۱

کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه‌ها به نویسندگی ساتیا پراکاش الا وارتی و ترجمه امید کاجیان و محمدرضا دهقانی در ۲۸۹ صفحه روانه بازار نشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه‌ها به نویسندگی ساتیا پراکاش الا وارتی و ترجمه امید کاجیان و محمدرضا دهقانی در ۲۸۹ صفحه روانه بازار نشر شد.

این اثر در ۱۰فصل و توسط انتشارات «برسم» منتشر شده است.

کتاب اقتصاد و مدیریت رسانه‌ها دارای متنی روان و قابل دسترس برای دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است و درک جامعی از مفاهیم و اصطلاحات کلیدی در اقتصاد و مدیریت رسانه ارائه می‌دهد و کاربرد آن‌ها را با استفاده از داده‌های مرتبط توضیح می‌دهد. نسخه الکترونیکی کتاب از طریق اپلیکیشن و سایت طاقچه در دسترس است.

برای تهیه کتاب می‌توانید به لینک https://taaghche.com/book/123578 مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز