خبرگزاری کار ایران

بازی‌سازان موفق در عرصه بین‌المللی تقدیر می‌شوند

کد خبر : ۱۳۷۱۳۹

تقدیر از سازندگان بازی‌های رایانه‌ای «ارتش فرازمینی»، «آسمان دژ»، «شبگرد»، «سیاوش» و «روباه و کلاغ مکار» در این برنامه گنجانده شده است.

ایلنا: برنامه تقدیراز بازی سازان موفق در حوزه بین الملل گیم با حضور دکتر بهروز می‌نایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فردا(پنجشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، تقدیر از سازندگان بازی‌های رایانه‌ای «ارتش فرازمینی»، «آسمان دژ»، «شبگرد»، «سیاوش» و «روباه و کلاغ مکار» در این برنامه گنجانده شده است.

بازی‌های تحسین شده ارتش فرازمینی، آسمان دژ، شبگرد و سیاوش از تولیدات بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای به شمار می‌رود.

بازی ارتش فرازمینی توانسته موفقیت‌هایی را در داخل و در عرصه جهانی کسب کند که از آن جمله می‌توان به کسب مقام چهارم در رای گیری حضور۱۰ بازی بر‌تر مستقل جهان در نمایشگاه E۳۲۰۱۳ و نمایش قدرت صنعت بازی سازی ایران در بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی در دنیا، شرکت در نمایشگاه(GamesCom) گیمز کام آلمان، کسب جواز Greenlight(گرین لایت) از بزرگ‌ترین شبکه پخش بازیهای جهان(Steam) و به عنوان اولین بازی ایرانی مفتخر به دریافت این جوایز، اشاره کرد.

بازی «آسمان دژ ۲» با رای کاربران از سراسر دنیا جایزه بهترین بازی مستقل را در مهم‌ترین رویداد جهانی انتخاب بهترین‌های بازی آنلاین سال ۲۰۱۳ در آلمان به خود اختصاص داد.

همچنین از بازیسازانی نظیر «کیوان جوادی» قهرمان جهان در مسابقات چین در بازی فیفا ۱۴ در این رویداد تقدیر می‌شود.

این مراسم را که فعالان و دست اندرکاران شرکت‌های بازیسازی در آن حضور می‌یابند، انجمن‌های بازی سازان انقلاب اسلامی و بازی سازان ایران در تالار علامه طباطبایی دانشگاه شهید بهشتی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ روز پنجشنبه برگزار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز