خبرگزاری کار ایران

«روایت صبر» در بهاران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۸۸

ابوذر حسینی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در ترویج فرهنگ دفاع از ارزش‌های ملی و اسلامی موثر و مفید است.

ایلنا: همزمان باسالروز میلاد امام رضا(ع) و آغاز هفته دفاع مقدس، یکشنبه ۳۱/۰۶ / ۹۲مصادف بااولین روز از هفته دفاع مقدس دومین نمایشگاه «روایت صبر» آغاز به کار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷، این نمایشگاه که ویژه سالروز هشت سال دفاع مقدس و بازسازی رشادت‌های رزمندگان آن دوران برگزار می‌شود، امسال نیز همزمان بامیلاد ثامن الحجج در فضای فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود.
حسینی رییس فرهنگ سرای بهاران و مدیر فرهنگی هنری منطقه هفده ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت، گفت: این نمایشگاه باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود. در این نمایشگاه سعی شده علاوه بر چیدمان ادوات و تجهیزات نظامی، از عکس و پوس‌تر و ماکت‌هایی باموضوع دفاع مقدس استفاده شودتا، بخشی از حماسه دلاور مردی‌های سربازان شجاع میهن در این دوره به تصویر کشیده شود.
وی گفت: همچنین درکنار این نمایشگاه غرفه‌هایی بامضامین معرفی جنگ نرم و تفاوت آن باجنگ‌های سخت و نیز نحوه مقابله بادشمنان آن به نمایش گذاشته شده است.
حسینی در ادامه افزود: غرفه‌های این نمایشگاه متناسب باتمام سنین در نظر گرفته شده است و با تشویق و اهدا جوایز به نقاشی کودکان، فرهنگ دفاع از ارزش‌های ملی و اسلامی و ترویج آن نهادینه می‌شود.
این نمایشگاه از تاریخ ۳۱۸/۰۶ / ۹۲ لغایت ۱۰/۰۷ / ۹۲ از ساعت ۹ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.
نمایشگاه روایت صبر در خیابان قزوین، خیابان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، خیابان فرد محمدی، پارک بهاران فرهنگسرای بهاران واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز