خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خبر داد:

بازسازی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در البرز

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۳۸

در این برنامه‌ها علاوه بر انعکاس وجهه جنگ سخت که با ترسیم فضای دوران هشت سال دفاع مقدس رقم می‌خورد، عملیات جنگ نرم نیز با گستره برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) از بازسازی فضای عملیات دفاع مقدس در استان و ترسیم ابعاد جنگ سخت و نرم علیه دشمن، طی یک هفته دراستان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، فرمانده سپاه استان البرز، در اولین جلسه «ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس» که درسالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس در استان پرداخت و اظهار داشت: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به نامگذاری سالجاری، تحت عنوان «اقتصاد و فرهنگ» مبنای برنامه ریزی‌ها در سطح استان نیز برهمین اساس خواهد بود.

سردار علی استاد حسینی با اشاره به وقایع منطقه و کشتار مردم مظلوم غزه، ترسیم جلوه استقامت و پایداری را در شرایط کنونی مهم خواند و تصریح کرد: به جهت اهمیت وضرورت ترسیم فضای دوران هشت سال دفاع مقدس در این هفته با برپایی نمایشگاه «یادیاران» در دو محور «جنگ نرم و سخت دشمن» برنامه‌های پرباری تدارک دیده شده است.

وی افزود: بر همین اساس فضایی گسترده در منطقه حصارک کرج به عنوان مناطق عملیاتی مورد بازسازی قرار گرفته شده است و طی ۷ شب شاهد اجرای برنامه‌های متنوع در این منطقه خواهیم بود.

سردار استاد حسینی با بیان اینکه این هفته بهترین فرصت برای انعکاس دستاوردهای دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: در این برنامه‌ها علاوه برانعکاس وجهه جنگ سخت که با ترسیم فضای دوران هشت سال دفاع مقدس رقم می‌خورد، عملیات جنگ نرم نیز با گستره برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

سردار استاد حسینی گفت: در این محدوده عملیات یبیش از ۴۰ غرفه فرهنگی جهت عرضه محصولات فرهنگی دیده شده است که از ساعت ۱۶ آغازمی شود و همزمان ضمن سخنرانی، هرشب به دل عملیات‌های دوران هشت سال دفاع مقدس خواهیم رفت.

پوشش مستقیم و زنده برنامه‌های عملیاتی توسط صداو سیمای مرکز استان البرز از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری رژه درروز ۳۱ شهریورماه، سرکشی به خانواده‌های استان، گلباران گلزار شهدا و… را از دیگربرنامه‌های این هفته برشمرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز