خبرگزاری کار ایران

هفت کتاب دفاع مقدسی رونمایی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۳۸

کتاب‌های پرستوی دهلاویه(تاریخ شفاهی زندگی و مبارزات شهید چمران)، تقویم تاریخ دفاع مقدس جلدهای ۲۶،۲۵، ۲۴و۲۷، گیلان غرب در جنگ و گوهرهای خفته در خاک رونمایی می‌شوند.

مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی بنا دارد در هفته دفاع مقدس به پاس تجلیل از حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان از ۷ کتاب خود در حوزه دفاع مقدس رونمایی کند.

به گزارش ایلنا؛ این برنامه با مشارکت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. در این برنامه؛ کتاب‌های پرستوی دهلاویه(تاریخ شفاهی زندگی و مبارزات شهید چمران)، تقویم تاریخ دفاع مقدس جلدهای ۲۶،۲۵، ۲۴و۲۷، گیلان غرب در جنگ و گوهرهای خفته در خاک رونمایی و معرفی می‌شوند.

همچنین امیر‌ پوردستان(فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی)، چمران(رئیس شورای شهر تهران) و روح‌الله حسینیان(رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی) در این برنامه سخنرانی می‌کنند.

این مراسم با حضور شخصیت‌های کشوری، فرماندهان و پرسنل ستادکل و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و اهالی قلم روز چهارشنبه؛ دوم مهرماه از ساعت۱۶ در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز