خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل خبر داد:

تکمیل کنارگذر های جنوب و جنوب غرب در اولیت قرار دارد

کد خبر : ۱۷۳۵۴۲

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از اختصاص دو هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۳ جهت توسعه بزرگراه‌های کشور و همچنین تکمیل کنارگذر های جنوب و جنوب غربی کشور خبر داد.

در راستای تکمیل کنارگذرها تا پایان سال جاری برخی از محورهایی که محل اتصال مناطق جنوبی و جنوب غربی و محور بزرگراه کربلا و راه‌های پر تردد که مختص به برون مرزی هستند در اولویت تکمیل قرار دارند.

به گزارش ایلنا، خیر الله خادمی در حاشیه بازدید از کنارگذر اسدآباد اظهار کرد: از این میزان اعتبار در نظر گرفته شده در بخش راهسازی لایحه بودجه ۹۳، امسال هزار میلیارد تومان به بخش ملی و هزار میلیارد تومان دیگر به بخش استانی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از اعتبارات سال گذشته ۷۰ درصد در بخش راه اعتبار اخذ شده است، خاطرنشان کرد: کنارگذرهایی که از بار ترافیک سنگین برخوردار هستند تا پایان سال با اعتبار در نظر گرفته شده در لایحه بودجه ۹۳ تکمیل خواهند شد.

خادمی با اشاره به اینکه شهرهایی که در مسیر ترانزیت قرار دارند کنارگذرشان در اولویت کاری تکمیل قرار دارد، تصریح کرد: تا پایان سال جاری لاین اول کنارگذر شهرستان اسدآباد راه اندازی و در سال آینده کنارگذر شهرستان اسدآباد تکمیل و لاین دوم نیز افتتاح خواهد شد.

معاون شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل اضافه کرد: در راستای تکمیل کنارگذرها تا پایان سال جاری برخی از محورهایی که محل اتصال مناطق جنوبی و جنوب غربی و محور بزرگراه کربلا و راه‌های پر تردد که مختص به برون مرزی هستند در اولویت تکمیل قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز