خبرگزاری کار ایران

معاون راه روستایی وزیر راه اعلام کرد:

ضرورت ارائه خدمات راهداری در ۲۰۰ هزار کیلومتر راه روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۷

نگهداری و بهسازی راه‌‌های فرعی و روستایی متکی به اعتبارات محدود استانی است.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ۲۰۰ هزار کیلومتر راه روستایی خاکی و آسفالت گفت: راهداران باید همزمان با بازگشایی محورهای اصلی برای بازگشایی راه‌های روستایی نیز تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، سید حسین میرشفیع گفت: راهداران در همه فصول سال به ویژه فصل سرما برای بازگشایی راه‌هایی پر از برف و کولاک اقدام می‌کنند و تلاش های انها همواره ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای مناسب‌سازی و تردد ایمن و راحت اقدامات مناسبی انجام شود، گفت: راهداری یک شغل سخت و زیان‌آور در جامعه است.

میرشفیع با اشاره به اینکه در زمان کولاک و باد شدید از تردد وسایل نقلیه در محورهای حادثه‌خیز جلوگیری می‌شود، اظهار داشت: راهداران در شرایط پرخطر و سخت برای بازگشایی این محورها اقدام می‌کنند.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: راهداران برای بازگشایی همزمان راه‌های اصلی و روستایی با همکاری روستاییان همه تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه امکانات ملی در اختیار راهداری به راه‌های شریانی و آزادراه‌ها اختصاص دارد، تصریح کرد: نگهداری و بهسازی راه‌‌های فرعی و روستایی متکی به اعتبارات محدود استانی است.

میرشفیع با بیان اینکه برای مرمت و ترمیم راه‌های روستایی به توجه ویژه نیاز است، گفت: باید حوادثنقاط حادثه‌خیز کشور کاهش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز