خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس به ایلنا خبرداد:

کاهش ۳۰ درصدی قیمت مسکن و نرخ اجاره‌بها تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۳۴

در این بخش نیز قیمت تمام شده مصالح ساختمانی به صورت قابل توجهی با کاهش مواجه می‌شود و باید شاهد روند نزولی قیمت کالاهای وارداتی ساختمانی به کشور باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم از کاهش قیمت مسکن و نرخ اجاره‌بها تا پایان امسال در پی کاهش قیمت تمام شده مصالح ساختمانی و کالاهای وارداتی ساختمانی خبر داد.

عباس فلاحی باباجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب علت اصلی این موضوع را گشایش در مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱ + ۵ دانست و گفت: این موضوع باعثمی‌شود تمام مسایل اقتصادی متاثر از توافقنامه با ثبات حرکت کرده و بهبود نسبی در تمام بخش‌های مختلف آن حاکم شود.

نماینده مردم هریس در مجلس نهم به حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز قیمت تمام شده مصالح ساختمانی به صورت قابل توجهی با کاهش مواجه می‌شود و باید شاهد روند نزولی قیمت کالاهای وارداتی ساختمانی به کشور باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم تأکید کرد: این موضوع باعثمی‌شود که قیمت مسکن و نرخ اجاره‌بها نسبت به ماه‌های اخیر روند نزولی با شیب تند داشته باشد.

نماینده مردم هریس در مجلس تأکید کرد: پایین آمدن نرخ تورم کاهش نرخ ارز و گشایش السی داخلی و خارجی از مهمترین نتایج توافقنامه بوده است که بخش مسکن را نیز تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

این نماینده اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال نرخ تورم در بخش مسکن ۲۰ تا ۳۰ درصد با کاهش مواجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز