خبرگزاری کار ایران

مدیر سالن cip فرودگاه امام خمینی:

اعزام و پذیرش روزانه 2 هزار مسافر نوروزی /مذاکره با لوفتهانزا برای ارایه خدمات

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۵۳

اعزام و پذیرش 1200 مسافر از سالن cipفرودگاه امام خمینی در شبانه روز گذشته انجام شده که پیش بینی می‌شود این عدد در ایام نوروز به روزانه 2 هزار مسافر برسد.

به گزارش ایلنا، مجید باقری درباره وضعیت اعزام و پذیرش مسافر در cipفرودگاه امام خمینی، از افزایش درخواست‌های بدون رزور قبلی به دلیل افزایش پروازهای نوروزی و شلوغی ترمینال یک خبر داد و گفت: مراجعه مسافران به جایگاه اختصاصی فرودگاه در ایام نوروز افزایش داشته و  پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان تعطیلات روزانه تا ۲ هزار نفر اعزام وپذیرش مسافر داشته باشیم.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته تعداد ۱۲۰۰ نفر به صورت پرواز خروجی و یکصد نفر به صورت پرواز ورودی از جایگاه تشریفات اختصاصی استفاده کرده‌اند.

مدیر سالن cip فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه هدف اصلی در فرودگاه امام خمینی افزایش سطح رضایت به مسافران است در حال خدمات دهی به مسافران نوروزی است، گفت: با وجود همه کارشکنی‌ها درصورت هر گونه شکایتی از عدم کیفیت خدمات، برای استفاده رایگان از خدمات سی. آی. برای مسافران شاکی اعلام آمادگی می‌کنیم.

باقری افزود: به دلیل افزایش دستمزدها ونرخ تورم هزینه اعزام و پذیرش مسافر از سالن Cip نیز افزایش خواهد داشت اما در بدو واگذاری سالن از بهره بردار قبلی به بهره بردار جدید با هدف افزایش رضایتمندی با وجود ارتقای سطح سرویس، قیمت‌ها افزایش نیافت.

مدیر سالن Cip فرودگاه امام خمینی از مذاکره با هواپیمایی لوفتهانزا برای ارایه خدمات به مشتریهای این ایرلاین در جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه خبر داد و گفت: اکنون به مسافران خروجی و ورودی همه ایرلاینها به جز هواپیمای اتریشی و لوفتهانزا سرویس دهی می‌شود.‌ اما مشکل ارایه دهی به پروازهای خروجی هواپیمایی لوفتهانزا وجود دارد که به دلیل درخواست مکرر مسافران در اولین فرصت، محدودیت‌ها رفع خواهد شد و  پذیرای مسافران لوفتهانزا نیز خواهیم بود.

باقری با بیان اینکه در شرایط کرونایی ایستایی مسافر در سالن را کاهش دادیم و برای مسافران ورودی نیز به تشخیص بهداشت مرزی تست کرونا انجام می ‌شود، ادامه داد: اینکه تاسیس جایگاه تشریفات ویژه در فرودگاه برای اولین برای در حوزه خلیج فارس توسط ایران راه اندازی شد و سپس امارات، ترکیه و سایر بازیگران صنعت هوایی این خدمات را به مسافران ارایه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز