خبرگزاری کار ایران

در غیاب رسول خادم؛

اعضای تیم ملی کشتی آزاد به کشور بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۷۱

پس از حضور تیم ملی کشتی آزاد در تهران ملی پوشان ووشو ایران نیز وارد فرودگاه امام خمینی شدند که وزیر ورزش و جوانان نیز از آنها استقبال کرد.

اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران که به قهرمانی جام جهانی دست یافتند ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز چهارشنبه وارد تهران شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ملی‌پوشان تیم کشتی آزاد ایران پس از کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد آمریکا ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی وارد تهران شدند اما رسول خادم سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون کشتی همراه ملی‌پوشان نبود و گویا قرار است در جلسه مربوط به کشتی در آمریکا شرکت کند.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، ‌سردار نقدی رییس بسیج مستعضفین، کیومرثهاشمی رییس کمیته ملی المپیک و تعدادی از مسوولان فدراسیون و جمع زیادی از مردم کشتی دوست به استقبال ملی پوشان رفته بودند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با پیروزی مقتدرانه بر روس ها برای سومین بار عنوان قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد را از کسب کرد.

همچنین پس از حضور تیم ملی کشتی آزاد در تهران ملی پوشان ووشو ایران نیز وارد فرودگاه امام خمینی شدند که وزیر ورزش و جوانان نیز از آنها استقبال کرد.

ووشوی ایران موفق شد در مسابقات جهانی ترکیه ضمن کسب ۸ مدال طلا، ۷ نقره و ۶ برنز به شش سهمیه حضوز المپیک جوانان که مرداد ماه سال آینده به میزبانی چین برگزار خواهد شد، دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز