خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی:

راه‌اندازی سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۵۱۲

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی گفت: به منظور ارتباط هوشمند و موثر شهروندان در سراسر کشور با مدیران و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سامانه ای با قابلیت نصب بر روی دستگاه های تلفن های همراه امکان دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادها فراهم می شود.

به گزارش ایلنا ، سید قاسم بی نیاز اظهار داشت: سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی تحت وب و برنامه موبایلی قابل نصب است که قابلیت دریافت نظرها و پیشنهادها و مشکلات در دسته بندی های زیرمجموعه های این وزارتخانه و ارائه توضیحات کاربر با ثبت کد رهگیری فراهم  است.

وی افزود: کاربران با دریافت کد رهگیری می توانند روند گردش کار و دریافت کننده نهایی پیام ارسالی را مشاهده کنند. همچنین درخواست های قبلی کاربران نیز در این سامانه ذخیره و قابل رجوع خواهد بود.

بی نیاز توضیح داد: این سامانه که مراحل نهایی خود را برای اجرای آزمایشی طی می کند قابلیت دریافت پوشه های مربوط به اسناد  و مدارک پیوست در قالب های متنوع از جمله متن و تصویر را خواهد داشت.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: کاربران می توانند نرم افزار سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی را بر روی دستگاه های  تلفن همراه خود نصب کنند و یا به وب این سامانه مراجعه و موارد مورد نظر خود را ثبت کنند.

وی تأکید کرد: به زودی با نهایی شدن مراحل طراحی و اجرای آزمایشی، آدرس این سامانه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز