خبرگزاری کار ایران

اختلال در شبکه تلفن همراه کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۲۳

از چند روز اخیر برخی از اختلالات در شبکه تلفن همراه در استان کرمانشاه، باعثسردرگمی بسیاری از مشترکان شده است.

چند روزی است که اختلال در شبکه تلفن همراه، بسیاری از شهروندان استان کرمانشاه را کلافه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، این اختلال از روزهای گذشته آغاز شده و کماکان بیشتر ارتباطات شبکه موبایل در این منطقه را به حالت تعلیق درآورده است.

عدم آنتن دهی، بلوکه شدن پیامک های ارسالی و… گوشه ای از اختلالات در شبکه تلفن همراه در استان کرمانشاه است.
سیدکامبیر محجوب، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه در این باره گفت: این اختلالات به علت راه اندازی تجهیزات نسل سوم در شبکه تلفن همراه در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این اختلالات تا روزهای آینده برطرف خواهد شد، تاکید کرد: با راه اندازی تجهیزات ۳G نسل سوم تلفن همراه جای نسل دوم آن را خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه مشکلات پیش آمده را طبیعی عنوان کرد و بیان داشت: با راه اندازی سیستم های جدید، بسیاری از خدمات نوین به تلفن های همراه در سطح استان کرمانشاه ارائه خواهد شد که این حرکتی بسیار خوب در ارتقا این حوزه می باشد.

با این حال به نظر می رسد در طول روزهای گذشته بسیاری از شرکتها و افراد حقیقی که به نوعی حرفه و کارشان به ارتباطات سیار گره خورده است در این روزها زیانهای بسیاری از این اختلالات دیده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز