خبرگزاری کار ایران

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر در گفت و گو با ایلنا:

برگزاری مناقصه بندر شهید رجایی به بهار ۹۴ موکول شد / بتا برای ما شرکت جدیدی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۲۳

شرکت مشاور متشکل از کارشناسان ایرانی و خارجی تحت عنوان " طرح نو اندیشان " در حال تهیه اسناد و فراخوان مناقصه و مدل برگزاری مناقصه است و پیش بینی می کنیم مناقصه بهار ۹۴ برگزار می شود.

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری مناقصه انتخاب اپراتور بندر شهید رجایی در بهار ۹۴ خبر داد و گفت: ‌ شرکت مشاور متشکل از کارشناسان ایرانی و خارجی تحت عنوان " طرح نو اندیشان " در حال تهیه اسناد و فراخوان مناقصه و مدل برگزاری مناقصه است و پیش بینی می کنیم مناقصه بهار ۹۴ برگزار می شود.

علی جهاندیده، در گفت و گو با ایلنا ادامه داد: ‌ شرکت ایرانی – خارجی طرح نو اندیشان در حال بررسی این موضوع است که مناقصه به صورت دو اپراتوره یا سه اپراتوره برگزار شود و با این روندی که مطالعه در انجام است بعید می دانم تا پایان سال مناقصه برگزار شود.

وی با تاکید بر عدم حضور تایدواتر در بندر شهید رجایی به عنوان اپراتور، اظهار کرد: بتا برای ما شرکت مستقل و جدیدی است.

عضو هیات رییسه سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ‌ پس از انتشار فراخوان تمام شرکت های واجد شرایط می توانند در این مناقصه شرکت کنند و الزامات مورد نظر شرایط شرکت ها از سوی شرکت طرح نو اندیشان مشخص می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز