خبرگزاری کار ایران

معاون راه آهن:

تخلفی در پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۲۵

غیر از تکمیل ظرفیت قطارهای برخی مسیرها طی دو یا سه روز گذشته بقیه بلیت های نوروزی همچنان موجود است و متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی یا مراجعه به آژانس مسافرتی برای مقاصد دلخواه بلیت تهیه کنند.

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد بلیت قطارهای نوروزی پیش فروش نشده است، گفت: روال پیش فروش عادی بوده و هیچ تخلفی نیز در این زمینه گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمحمد راشدی در خصوص آخرین وضعیت پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی، افزود: غیر از تکمیل ظرفیت قطارهای برخی مسیرها طی دو یا سه روز گذشته بقیه بلیت های نوروزی همچنان موجود است و متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی یا مراجعه به آژانس مسافرتی برای مقاصد دلخواه بلیت تهیه کنند.

وی با بیان آنکه تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد بلیت های نوروزی به فروش نرسیده، گفت: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی همچنان ادامه دارد و به تدریج متقاضیان برای خرید اقدام می کنند، برهمین اساس هیچ ازدحام جمعیتی در آژانس های مسافرتی برای تهیه بلیت قطارها تاکنون گزارش نشده است.

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: روال پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی به صورت عادی انجام می شود و هیچ تخلفی تاکنون گزارش نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز