خبرگزاری کار ایران

جهانگیریان در مراسم راه اندازی اولین مرکز آموزش خلبانی غیرنظامی:

زمینه آموزش خلبانی هلی کوپتری درکشور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۷۴

شرکت هلی کوپتری ایران پس از اخذ مجوزهای قانونی با خرید ۴ فروند بالگرد آموزشی، نخستین دوره آموزشی خلبانی را در کشور آغاز کرده و امروز شاهد راه اندازی نخستین آموزشگاه های هلی کوپتری در ایران هستیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیش از برگزاری دوره های آموزشی هوانوردی، متخصصان کشور راهی خارج از کشور می شدند اما با راه اندازی این آموزشگاه که مدرک آن توسط سازمان هواپیمایی کشوری مورد تایید قرار می گیرد، دوره های آموزشی خود را در ایران طی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانگیریان صبح امروز درحاشیه مراسم راه اندازی اولین مرکز آموزش خلبانی غیرنظامی کشور توسط شرکت هلی کوپتری ایران، گفت: در کشور ما امکانات و تجربیات خوبی در زمینه آموزش خلبانی هلی کوپتری وجود دارد که باید از این امکان برای تربیت نسل جدید خلبان در کشور استفاده شود.

وی تصریح کرد: شرکت هلی کوپتری ایران پس از اخذ مجوزهای قانونی با خرید ۴ فروند بالگرد آموزشی، نخستین دوره آموزشی خلبانی را در کشور آغاز کرده و امروز شاهد راه اندازی نخستین آموزشگاه های هلی کوپتری در ایران هستیم.

معاون راه و شهرسازی افزود: پیش از برگزاری دوره های آموزشی هوانوردی، متخصصان کشور راهی خارج از کشور می شدند اما با راه اندازی این آموزشگاه که مدرک آن توسط سازمان هواپیمایی کشوری مورد تایید قرار می گیرد، دوره های آموزشی خود را در ایران طی خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت آموزش های هوانوردی در کشور یادآور شد از نظرآموزشی وضعیت خوبی در منطقه داریم بطوری که امسال ۲ و ۳ دوره آموزش برای متخصصان کشورهای اسلامی و منطقه ای تحت نظارت سازمان جهانی هواپیمایی کشوری(ایکائو) برگزار کرده ایم و گواهی نامه های آن نیز توسط این سازمان جهانی صادر شده است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: هرچند دوره های مختلف آموزشی در کشور برگزار می شود اما در برخی از زمینه ها در این حوزه نیاز به شرکت در دوره های آموزشی خارج از کشور داریم.

معاون راه وشهرسازی بر نظارت هواپیمایی کشوری در دوره هوانوردی تاکید کرد و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری همواره از اجرای طرح های توسعه ناوگان هوایی ازجمله هواپیما، هلی کوپتر و خرید قطعات و مدارک مورد نیاز روز دنیا در این حوزه حمایت می کند تا صنعت حمل ونقل هوایی کشور به جایگاه اصلی خود برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز