خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور، سوم شهریور ماه به اصفهان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۶۰

معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح صنعتی و فرهنگی سوم شهریور ماه به اصفهان سفرمی‌کند که افتتاح " شهر بزرگ رویاها " نیز در برنامه‌های اسحاق جهانگیری است.

معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان گفت: سوم مرداد ماه به صورت رسمی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، " شهر رویا‌ها " در اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید مرتضی حسام‌نژاد گفت: با توجه به اینکه ۲۰ روز است مجموعه " شهر رویا‌ها " در اختیار شهروندان قرار گرفته، در این مدت تمام نواقص و مشکلات به منظور ارتقا کیفیت مرتفع شده است.

وی با اشاره به اینکه فردا به صورت رسمی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، شهر رویا‌ها به بهره برداری می‌رسد، اظهارداشت: امید است بعد از افتتاح رسمی از این مجموعه شاهد استقبال هموطنان از این مجموعه باشیم.

معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بهره برداری رسمی از شهر رویا‌ها متفاوت‌تر از مراسم‌های افتتاحیه دیگر پروژه‌های شهری خواهد بود، ادامه داد: حضور چهره‌های شاخص برنامه کودک و نوجوان با ایجاد فضای شاد و بانشاط از جمله برنامه‌های بهره برداری رسمی از شهر رویا‌ها است.

وی اضافه کرد: شهر رویا‌ها ۲۰ روز است که در اختیار شهروندان اصفهانی قرار گرفته که تاکنون بیش از ۲۱ هزار نفر از این مجموعه بازدید کرده‌اند به طوری که به صورت میانگین هرشب بیش از هزار نفر به این مجموعه مراجعه کرده‌اند.

حسام‌نژاد به پذیرش بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفری در " شهر رویا‌ها " در روزهای تعطیل به خصوص جمعه‌ها اشاره و تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده و رضایتمندی شهروندان از این مجموعه بر طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار نفر بازدیدکننده در هرشب تا یک ماه آینده به شهررویا‌ها مراجعه می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز