خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهور؛

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی ایلام، بابل، بوشهر، زنجان و قم تعیین شدند

کد خبر : ۱۸۲۲۵۳

آموزش و پرورش اصلی ترین بخش کشور در زمینه تربیت نیروی انسانی آینده و تقویت زیرساخت های کشور است و پایه اصلی فرهنگ کشور محسوب می شود که اگر در مسیر درست قرار بگیرد، این امیدواری وجود دارد که بخش های دیگر نیز کارهای خود را بدرستی انجام دهند.

بررسی نحوه اجرایی شدن سند تحول نظام آموزشی کشور و تعیین روسای دانشگاه های علوم پزشکی ایلام، بابل، بوشهر، زنجان و قم، مهمترین برنامه جلسه عصر سه شنبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

به گزارش ایلنا، در این جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد، وزیر آموزش و پرورش و دبیر شورای عالی آموزش و پرورش گزارشی از روند پیشرفت سند تحول نظام آموزشی کشور و نقشه راه تعیین شده برای اجرای این سند را به شورا ارائه کرده و اعضای شورا نیز دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کردند.
رییس جمهور در سخنان کوتاهی با تاکید براهمیت نظام آموزش و پرورش کشورگفت: آموزش و پرورش اصلی ترین بخش کشور در زمینه تربیت نیروی انسانی آینده و تقویت زیرساخت های کشور است و پایه اصلی فرهنگ کشور محسوب می شود که اگر در مسیر درست قرار بگیرد، این امیدواری وجود دارد که بخش های دیگر نیز کارهای خود را بدرستی انجام دهند.
در این جلسه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ریاست دکتر علی دل پیشه، دکتر سیدمظفر ربیعی، دکتر علیرضا رییسی، دکتر علیرضا بیگلری و دکتر ابوالفضل ایرانی خواه به ترتیب به عنوان روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی ایلام، بابل، بوشهر، زنجان و قم موافقت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز