خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار صمیمی خانواده کارکنان یگان حفاظت ریاست جمهوری با رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۵۹

امروز جمهوری اسلامی ایران به خاطر استقلال و اینکه می خواهیم روی پای خود بایستیم دشمنان زیادی داشته که برای توطئه برنامه های فراوانی را در دستور کار خود دارند واین حساسیت و مسوولیت نیروهای حفاظت را بیشتر می کند.

رییس جمهوری پیش از ظهر امروز(شنبه) در دیدار صمیمی با خانواده کارکنان یگان حفاظت ریاست جمهوری، اظهار امیدواری کرد تا در سال جدید بتوانیم با حرکت در مسیر جلب رضای خدا و امام زمان(عج) بر چارچوب های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای ایجاد ایرانی آبادتر و سرافراز تر گام برداریم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار ضمن تبریک نوروز ۹۳ به کارکنان یگان حفاظت ریاست جمهوری و خانواده آنان و آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای آنان گفت: کاری که کارکنان حفاظت انجام می دهند دشوار، بزرگ و توام با دلهره و احساس مسئولیت بسیار زیاد است.
رییس جمهوری با بیان اینکه حفاظت از شخصیت ها در کشور تنها حفاظت از یک شخص نیست، بلکه حفاظت از آبروی نظام است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به خاطر استقلال و اینکه می خواهیم روی پای خود بایستیم دشمنان زیادی داشته که برای توطئه برنامه های فراوانی را در دستور کار خود دارند واین حساسیت و مسوولیت نیروهای حفاظت را بیشتر می کند.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه علاوه بر دشواری ماموریت ها، فشار روحی و روانی زیادی بر دوش کارکنان حفاظت بویژه تیم حفاظت از شخصیت ها وجود دارد، تصریح کرد: خانواده کارکنان حفاظت باید با ایجاد آرامش در خانه بخشی از این فشار و استرس ها را تسکین بدهند.
رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت وجود عشق و محبت در زندگی میان زوجین گفت: هنگامی که مودت، دوستی و علاقه در یک خانواده وجود داشته باشد همه سختی ها و دشواری ها آسان خواهد بود.
دکتر روحانی خطاب به خانواده ها و همسران کارکنان یگان حفاظت ریاست جمهوری اظهار کرد: شما در نزد خداوند اجر بالایی دارید چرا که همسران شما برای رضای خدا و در راه سرافرازی نظام این مسئولیت را بر عهده گرفته اند و شما با نگاه محبت آمیز و سرشار از مهر خود می توانید از سختی کار آنان بکاهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز