خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر کشور؛

نشست شورای امنیت ملی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۵۰

امروز اولویت همکارانم این بود که تمام منابع، امکانات، ظرفیت‌ها و ضعف‌های این منطقه طی دو ماه در اختیار ما قرار بگیرد تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را با تشکیل کارگروه در وزارت کشور انجام دهیم.

نشست مشترک شورای امنیت ملی و شورای تأمین سیستان و بلوچستان با حضور وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده مرزبانی کشور و سایر مقامات امنیتی و انتظامی کشور در زاهدان برگزار شد.
به گزارش ایلنا، نشست مشترک شورای امنیت ملی و شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز شنبه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در زاهدان برگزار شد.
در این نشست بر تشدید کنترل مرز‌ها، تسهیل در مبادلات اقتصادی مرزی و فعال‌تر شدن بازارچه‌های مرزی تأکید شد.
همچنین مقرر شد مسئولان استانی طی دو ماه آینده تمامی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و موانع و مشکلات سیستان و بلوچستان را بررسی و برای مطرح کردن آن در کارگروه ویژه در اختیار وزارت کشور قرار دهند.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، ظهر امروز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: ما در نظر داریم در وزارت کشور، سیستان و بلوچستان را که یک منطقه استراتژیک و راهبردی است در اولویت توسعه قرار دهیم.
رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان را به عنوان یک منطقه مهم برای سرمایه گذاری و توسعه پایدار انتخاب کرده‌ایم.
وی افزود: امروز اولویت همکارانم این بود که تمام منابع، امکانات، ظرفیت‌ها و ضعف‌های این منطقه طی دو ماه در اختیار ما قرار بگیرد تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را با تشکیل کارگروه در وزارت کشور انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز