خبرگزاری کار ایران

ارزانچی، بزرگترین فروشگاه اینترنتی کالای خواب در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۳۷

داشتن خواب راحت یکی از لازمه های زندگی است. دغدغه های زیادی به صورت روزمره وجود دارند که ما با آنها سر و کار داریم و تنها یک خواب راحت و خوش است که می تواند باعث تجدید انرژی برای شروع روز بعد شود. فاکتورهای مهمی در داشتن خواب آسوده دخیل هستند که یکی از آنها، محیط خواب مناسب است. استفاده از متریال با کیفیت و مناسب در کالای خواب، باعث می شود که حس خوشایندی از خواب ایجاد شود. تماس پارچه مرغوب با پوست باعث می شود که خواب راحت تری را تجربه کنید. روتختی که در سرویس تختخواب خود استفاده می کنید، علاوه بر حفظ ظاهر زیبا و خوشایند در اتاق خواب، در تعیین کیفیت خواب نیز نقش مهمی دارد.

سرویس روتختی

اگر بخواهیم تعریف درست و کاملی از روتختی ارائه دهیم، پارچه ای است که روی لحاف و تشک قرار می گیرد تا علاوه بر حفظ نظافت، باعث افزایش طول عمر آنها نیز بشود. استفاده از سرویس روتختی باعث می شود که سرویس خواب شما همیشه پاکیزه بماند و اگر آلودگی ایجاد شد، مستقیم به لحاف یا تشک شما برخورد نکند و صرفا با تعویض پارچه روتختی و شست و شوی آن، مشکل را برطرف کنید.

برخی از افراد از روتختی برای ست کردن با ترکیب رنگ اتاق استفاده می کنند. سرویس های روتختی بر اساس طرح به انواع ترکیبی، عروس، بچه گانه، سلطنتی، کلاسیک، اسپرت و .... تقسیم بندی می شود. تغییر تخت، لحاف و تشک هزینه زیادی را شامل می شود. اما می توان با تغییر روتختی در سرویس خواب تنوع ایجاد کرد و آن را به راحتی با سبک ها و ترکیب رنگ های مختلف ست کرد. در نتیجه با پرداخت هزینه کمتر، تنوع بیشتری را مهمان منازل خود می کنید.

روتختی اسپرت

روتختی های اسپرت طرح های ساده تری دارند و به ظاهر اتاق خواب زیبایی خاصی می بخشند. این مدل بیشتر مورد پسند جوانان و نوجوانان قرار می گیرد. در انواع اسپرت، دیگر خبری از طرح و نقش شلوغ و پرحاشیه سلطنتی یا طرح های تکرار شونده کلاسیک نیست. روتختی اسپرت ترکیبی از طرح های ساده است که در عین سادگی، باعث زیبایی اتاق می شود. اغلب طرح های اسپرت خلوت هستند و نوع پارچه طوری است که جلب توجه زیادی نمی کند. البته این عدم جلب توجه از کیفیت آن کم نمی کند. در دوخت این نوع روتختی از پارچه های باکیفیت و بادوامی استفاده می شود که بیشتر به نیت حفظ ساختار و استحکام دوخته می شوند و نیاز نیست جلوه خیره کننده ای داشته باشند. معمولا نوع اسپرت مورد پسند افرادی است که از طرح های به روز استقبال می کنند و تنوع بالا و مدرنیته را در چیدمان منزل خود به کار می برند.

تنوع بالایی در روتختی های اسپرت وجود دارد. طرح های اسپرت می توانند ساده باشند و از چند رنگ استفاده کنند، یا اینکه طراحی شلوغ تری داشته باشند و ترکیبی از نقش ها و طرح های مختلف را نشان دهند. یکی از مزایای روتختی های پرنقش و نگار این است که به راحتی با رنگ هایی که در اتاق خواب به کار رفته است، می توانند ست شوند.

ارزانچی، بزرگترین فروشگاه اینترنتی کالای خواب در ایران

انواع روتختی از نظر سایز

سرویس روتختی در سایزهای مختلف تولید و عرضه می شوند. این سایزها بر اساس ابعاد تشک تخت مشخص می شوند. به طور کلی سه سایز روتختی تک نفره، روتختی یک و نیم نفره و روتختی دونفره که از تخت و تشک تخت تشکیل می شود، وجود دارد.

  • تخت یک نفره در ابعاد متفاوتی موجود است اما به طور معمول در سایز 200*90 تولید می شوند. این ابعاد برای سن کودکی تا بزرگسالی مناسب است و از نظر طول و عرض برای تمام ابعاد فضای کافی خواب ایجاد می کند. روتختی که برای این سایز دوخته می شود در اندازه 220*160 سانتی متر است تا بتواند به طور کامل تشک و لحاف را پوشش دهد. یکی دیگر از انواع تخت یک نفره، تخت نوجوان است که از نظر سایز کمی کوچکتر از تخت یک نفره عادی است. سایز این تخت 180*80 سانتی متر است و اصولا مناسب نوجوانان است. معمولا این اندازه برای بزرگسالان پیشنهاد نمی شود.

  • تخت یک و نیم نفره مختص افرادی است که عادت دارند هنگام خواب فضای بیشتری برای حرکت داشته باشند. طول این تخت ها مانند سایر تخت های یک نفره است، اما از نظر عرض، بیشتر هستند. ابعاد تخت و تشک یک و نیم نفره 200*140 سانتی متر است که از نظر عرض، تنها 20 سانتی متر از تخت دو نفره کوتاه تر است، در نتیجه مساحت بیشتری برای خواب تامین می کند. نکته قابل توجه این است که سرویس روتختی مناسب این ابعاد خیلی سخت در دسترس است و معمولا برای تخت های یک و نیم نفره، از روتختی های دونفره استفاده می کنند.

  • تحت دو نفره فضای استانداری برای خوابیدن دو نفر فراهم می کند. معمولا تخت و تشک دو نفره 200*160 سانتی متر است که به اصطلاح با نام "کوئین سایز" شناخته می شود. روتختی که به صورت معمول برای این تخت ها استفاده می گردد، در ابعاد 220*200 دوخته می شود.

  • تخت دو نفره کینگ سایز، بزرگترین ابعاد تخت دونفره را دارد. این تخت و تشک در ابعاد 200*180 سانتی متر ساخته می شود که فضای کافی و زیادی برای خواب دونفر را فراهم می کند. با توجه به اینکه برخی از افراد احساس امنیت بیشتری هنگام خوابیدن روی تخت های عریض تر دارند، تولید تخت کینگ سایز باعث می شود که این راحتی در تخت های دونفره نیز تامین شود. روتختی هایی که برای تخت های دونفره کینگ سایز دوخته می شوند، ابعاد 240*220 سانتی متر دارند.

ارزانچی، بزرگترین فروشگاه اینترنتی کالای خواب در ایران

ارزانچی بهترین روتختی ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد

با توجه به کاربردی که سرویس روتختی در حفظ زیبایی و نظافت تخت خواب دارد، فروشگاه های آنلاین و حضوری زیادی اقدام به تولید و عرضه این محصول کردند تا بتوانند محصولاتی را مطابق انواع طرح ها و ترکیب های رنگ در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. فروشگاه ارزانچی با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه فروش کالای خواب به صورت حضوری، فعالیت خود را در فضای مجازی نیز آغاز کرده با بتواند دسترسی راحت‌تری را برای هموطنان ایجاد کند.

محصولاتی که می توان از طریق ارزانچی تهیه کرد شامل ست کامل خواب (لحاف، روتختی، روبالشی و روکوسنی) می شود که به صورت پکیج کامل و یا تک در اختیار هموطنان قرار می گیرد. در بازار پررقابت کالای خواب، ارزانچی شرایط منحصر به فردی را برای خرید ایجاد کرده است که می توان به حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده، امکان سفارشی سازی محصولات با طرح و رنگ دلخواه، خرید در سایزهای استاندارد و غیر استاندارد، کیفیت بالای دوخت و پارچه، قیمت منصفانه، امکان خرید حضوری در بازار تهران و تنوع بالای مدل ها، اشاره کرد.

برای رفاه هرچه بیشتر هموطنان و داشتن خرید بهتر و آگاهانه، می توانید پیش از ثبت سفارش، از مشاوره رایگان تخصصی برای تهیه روتختی مناسب اتاق خواب خود بهره مند شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که علیرغم افزایش قیمت حمل و نقل به تمام نقاط ایران، محصولات ارزانچی به سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می شوند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز