خبرگزاری کار ایران

نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس:

شرکت‌های نفتی به وظایف خود نسبت به مردم عمل کنند/ لزوم اجرای قانون برای همه مردم و شرکت‌ها/ کشور نیاز به مسئولین جهادی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۷۰۴

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی به اجرای قوانین توسط شرکت‌ها به‌خصوص شرکت نفت و مسئولین تأکید کرد و گفت: هر فردی در هر لباس و جایگاهی مستلزم به اجرای قوانین در چهارچوب خود است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری هویزه، قاسم ساعدی در جلسه‌ای با مسئولین هویزه و مدیران نفت این شهرستان، اظهار کرد: نفت یک ثروت ملی و نعمت خدادادی بوده که متعلق به همه‌ ملت است. شهروندان وظیفه دارند در جهت بهره‌وری درست از این ثروت ملی همسو و یکدل باشند.

وی افزود: بین دولت و ملت وظایف متقابلی وجود دارد و ملت در مقابل نفت وظایف و تکالیفی دارند.

نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما زیر پرچم جمهوری اسلامی و قانون اساسی مستلزم به تبعیت از قانون هستیم.

وی با اشاره به نارضایتی فرماندار هویزه از شرکت‌های نفتی، اضافه کرد: شرکت‌های نفتی در مقابل مردم وظایفی دارند و خواستار اجرای این وظایف در چهارچوب قانونی خود هستیم.

ساعدی با بیان اینکه عمل نکردن به این قوانین تخلف است، افزود: هر فردی با هر لباس و جایگاهی در صورت اجرا نکردن قوانین با برخورد توسط مراجع مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی مجلس قانونی را تدوین می‌کند و مورد تائید شورای نگهبان قرار می‌گیرد مجریان دولت ملزم به اجرای آن هستند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به‌عنوان نماینده مجلس ملزم به اجرای قوانین بوده و به آن احترام می‌گذارم.

وی با اشاره به ماده ۴۷ قانون اساسی، افزود: این ماده در کمیته تلفیق مجلس رأی آورده و در صحن علنی مجلس با ۸۷ درصد آراء مثبت به‌عنوان ماده قانونی تصویب شد.

ساعدی گفت: در جلسه‌ای که با وزیر نفت داشتم در راستای این ماده به‌طور کامل صحبت شد. این قانون در کشور به‌خوبی اجرا می‌شود ولی در دشت آزادگان و هویزه فراموش شده است.

وی به تشکیل یک تیم برخورد کننده در جهت صیانت از قانون اشاره کرد و ادامه داد: خودکشی اخیر در شرکت نفت هویزه را به‌طور کاملاً جدی پیگیری خواهم‌ کرد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی به اجرای ماده ۴۷ توسط شرکت‌ها تأکید کرد و گفت: با کسانی که قانون را اجرا نمی‌کنند برخورد می‌شود و ‌این بی‌اعتنایی‌ها نسبت به قانون قابل قبول نیست.

وی به کمک وزارت نفت در جاده‌سازی و عمران روستاها اشاره کرد و گفت: متأسفانه شرکت نفت در بحث اشتغال بی‌مهری کرده است.

ساعدی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مسئولین جهادی اشاره کرد و افزود: کشور نیاز به کارهای جهادی دارد که بتواند جلوی این بی‌اعتنایی‌ها را بگیرد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در پایان به حضور شرکت‌های مستقر در شهرستان دشت آزادگان و هویزه در این‌ جلسات تأکید کرد و ادامه داد: تعامل شرکت‌های نفتی در استان‌های دیگر با شرکت‌های هویزه و دشت آزادگان را مثبت و ملزم دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز